Над 350 000 души по света гледаха трейлъра на "Златната ябълка"
За малко над 2 седмици трейлърът българската анимация "Златната ябълка" събра над 350 000 гледания на английски и на български език.
„Искам да благодаря на всички приятели на „Златната ябълка“ по света, които направиха премиерата на трейлъра ни световно събитие. Благодаря на страхотния екип, с който имам удоволствие да работя по този проект - главната дизайнерка Светла Радивоева, продуцентката Елена Рапонджиева, главният аниматор Станислав Цветков, техническата аниматорка Теодора Филипова и всички асистент аниматори, дизайнери и озвучители, без чиито труд трейлърът нямаше да стане реалност. Поздравявам младия композитор Георги Стрезов за невероятната музика, която звуково подкрепи концепцията и визията на персонажите в трейлъра. Колегите са професионалисти на световно ниво, които дадоха всичко от себе си, за да имаме трейлър и проектът да се развива", заяви създателят и арт директор на проекта Димитър Петров.
Подкрепата на световната интернет аудитория амбицира авторите да потърсят съдействието на големи анимационни компании за реализация на целия проект. Кампания в "Кикстартър" събра над 23 хиляди лири, с които да реализират пилотния епизод от поредицата.
На база резултатите от двете кампании (регистриран зрителски интерес, събрано начално финансиране), екипът на „Златната ябълка“ ще води преговори с потенциални инвеститори и разпространители. При осигурено проектно финансиране, младите аниматори на студио „Змей“ имат готовност да започнат работа веднага по епизодите от първия сезон на сериала.
Водещи уебсайтове, отразяващи телевизионния пазар в Централна и Източна Европа, както и международния телевизионен пазар, вече публикуваха трейлъра и новини за проекта. През м.януари 2016г., по време на един от най-големите пазари за телевизионно съдържание в света в САЩ - NATPE Miami, авторите ще представят „Златната ябълка“ на филмови продуценти и дистрибутори, шефове на телевизии и мултинационални компании.