Добра година за дигиталния маркетинг в България
В началото на декември се проведе двудневното събитие Digital4Plovdiv 2019 - годишната конференция за онлайн маркетинг и търговия. То беше проведено в Конгресния център на Международния панаир Пловдив. За четвърта поредна година в Пловдив се събраха заедно едни от водещите маркетинг лектори в страната.
Какво се случи на Digital4Plovdiv 2019?
През двата дни събитието беше посетено от над 650 души, едновременно в две зали, участваха над 50 лектора, бяха изнесени лекции в две основни направления: маркетинг и онлайн търговия. Имаше и множество дискусионни панели, на които бяха разгледани над 28 реални казуса от практиката и техните решения. Участниците имаха възможността да се запознаят с лекторите и да им зададат своите въпроси.
Вечерта между двата дни на събитието, на официална гала вечеря се проведе и Digital Stars - конкурс за най-добри млади дигитални маркетолози на България 2019. Бяха раздадени награди в няколко категории.
Основни теми на събитието
По време на събитието участниците имаха възможността да се запознаят с интересни казуси от практиката и да участват активно с въпроси в дискусии с наколко топ специалисти.
Първият ден беше с основен фокус онлайн маркетинг и бяха изнесени лекции в областите: SEO, PPC, Content marketing, инфлуенс маркетинг, социални мрежи, видео маркетинг, Performance маркетинг.
Акценти от ден първи
Един от водещите SEO експерти в България, Георги Стефанов - основател на дигитална агенция Ganbox, изнесе интересна лекция на тема "Как се индексират 6 милиона продукта на онлайн магазин в Google", след което се проведе дискусионен SEO панел, с активното участие на публиката. Георги Стефанов, Славчо Панов и Теодор Захариев, отговаряха на въпроси на хора с реални техни казуси.
Известният инфлуенсър и диетолог д-р Енджи Касабие изнесе лекция на тема “Инфлуенс маркетинг - Как да бъдем истински в Инстаграм”.
Вторият ден беше посветен на новостите в електронната търговия. Лекторите обсъдиха важни теми като: платформи за онлайн магазини, доставки, дропшипинг, законови регулации (Н-18, GDPR), иновации в онлайн търговията и др.
Акценти от ден втори
Пепа Драгоева, Стефка Георгиева и Станислава Симидчийска участваха в дискусионен панел на тема маркетинг със съдържание, на който активно отговаряха на въпроси от публиката, свързани със създаване на атрактивно текстово съдържание за онлайн магазини и бизнес сайтове.
Именно новият формат с отговаряне на въпроси от публиката е нещото, което впечатли посетителите и доведе за доброто настроение и приятна атмосфера, през двата дена на събитието.
Маркетинг събитието Digital4Plovdiv
За тези 4 години Digital4Plovdiv се утвърди като успешен форум за иновации в бизнеса и обмяна на идеи и предлага страхотни възможности на всички свои посетители. Събитието е подходящо и много полезно за собственици на онлайн магазини, маркетинг мениджъри и специалисти по маркетинг. Те имат възможност да създадават важни бизнес контакти и ценни партньорства. Собствениците на бизнес имат възможност да получат нови знания и да бъдат консултирани от доказани професионалисти в сферата, с помощта на които да развият още по-добре своя бизнес.