Меган, херцогинята на Съсекс, се завърна в социалната мрежа Инстаграм, за да рекламира нов бранд, който ще предлага конфитюри, кухненски прибори и готварски книги, съобщи Асошиейтед прес.
Бившата актриса "излезе" от тази мрежа, когато се сгоди за британския принц Хари, а миналата седмица говори за заплахите от социалните медии.
В четвъртък в Инстаграм се появи новия акаунт American Riviera Orchard, за който се твърди, че е създаден от Меган Маркъл. В него има снимки на лого и линк към уебсайт, в който желаещите могат да се присъединят към списък за получаване на информация.
През февруари в патентното ведомство в САЩ са внесени документи за регистриране на името American Riviera Orchard с искане за защита на запазена марка за множество стоки и услуги. Сред тях са текстил, ножове, желета, конфитюри и мармалади, различни хранителни продукти за мазане. В регистрацията се посочва, че брандът може да предлага "кафе услуги във вид на сервизи за кафе и чай, за храни и напитки, декантери" и други съдове за напитки, както и готварски книги и търговски пространства.
Искането за запазена марка е внесено от компания Mama Knows Best, която според официални данни е регистрирана през януари в щата Делауер.
The American Riviera е фраза със запазена марка, използвана за реклама на туризма в района на Санта Барбара, щата Калифорния.
Представител на Меган Маркъл не е отговорил на запитване от Асошиейтед прес за коментар.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
11226
1
15.03 2024 в 15:27
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
САЩ повдигнаха обвинение на индийски милиардер за подкупи на стойност 265 млн. долара