Искате да сте в планината, но с подчертан собствен стил? Зимните спортове вече не са просто адреналин, скорост и здрав дух. Модата отдавна прескочи червения килим и се пренесе по планинските склонове. И тази година най-известните световни брандове оставиха собствен почерк върху екипировката, акцентирайки на новите тенденции.
Бутиковата верига MAXSPORT представи стилното ревю Winter Fashion Show с най-новите колекции на световните брандове за сезон 2018/2019 в своя магазин на бул. "България" в София. Тази година в ролята на манекени бяха приятели, клиенти и партньори на MAXSPORT.
Над 100 гости присъстваха на ексклузивното събитие, изцяло издържано в алпийски стил и придружено с изискано вино, специални отстъпки и добро настроение, подкрепено от сетовете на DJ Rud Fellah. Събитието се осъществи с подкрепата на Smart Lady от Fibank и Diners Club International First Lady.
Камуфлаж за дами и господа
Луксозният бранд Emporio Armani 7 тази година залага на камуфлажни екипи – в сиво за мъжете и в бебешко синьо за дамите. ЕА7 продължава колекцията с изчистени модели в традиционни цветове. За младите и разчупени скиори марката предлага сигнални шарки, с които няма как да останат незабелязани на пистата. За елегантните ценители на удобството и топлината в колекцията на бранда присъстват изчистени линии и голям избор от цветове.
Ски в градски стил или с леопардов почерк
Италианците диктуват модата и всеки риск при тях е добре премерен, защото знаят, че бързо ще се превърне в хит. След миналогодишната класическа колекция на VIST, издържана предимно в сиво и черно, тази година виждаме богатство от цветове - бяло, сиво, синьо, черно и червено, но и някои много дръзки и екстравагантни модели за пистата - пух, пера, леопардов принт и крещящи нотки по италиански. VIST успешно комбинира града и планината и всичките им модели наподобяват стилно спортно-елегантно градско облекло. Брандът скъсява границите между класическото ски оборудване и градското ежедневие. VIST отново е на висота при екипировката за състезатели и за поредната година облича нашите алпийци, сноубордисти, ски бегачи и скачачи.
Революция при завоите
Новата революционна технолoгия на Atomic за този сезон се нарича Prolite - олекотена конструкция с усилени ключови зони. Ще я откриете както в бетселъра при ски обувките от последните сезони – серията Hawk, така и в някои от моделите ски в серията Vantage. Технологията Prolite прави обувките по-леки и здрави, олекотява завоите и стабилизира стойката. Класика при марката си остават състезателните ски, които обраха всички купи през последните години на краката на големите звезди Михаела Шифрин и Марсел Хиршер. Много очаквания за този сезон има и към хитовата серия Redster X - X означава "кръстосан завой", перфектната комбинация от гигантски слалом и слалом, за която мечтае всеки напреднал любител на белите спортове. Продължава и сътрудничеството на ATOMIC с американската фрирайд суперзвезда Крис Бенчетлър, като през новия сезон Atomic излиза с три варианта на модела Bent Chetler, както и с нови автомати, за скиорите, които искат да скъсат границите, изграждайки перфектен баланс при каране. Fisher също не забравят, че скиорите искат всяка година да усъвършенстват усещането за свободата си при каране. Независимо дали става въпрос за пистите или за фрийрайд новите продукти на бранда са точно съобразени с индивидуалните нужди на всеки скиор.
Плетените якета: успешен пробив
След като само преди година KJUS разбиха традициите на пух и прах, въвеждайки новото поколение плетени якета Freelite с воден стълб 20 000 mm и спечелиха награди за иновативния продукт на най-голямото зимно изложение на спортни стоки ISPO, тази година продължават да развиват и впечатляват с този модел. С повече избор при цветовете, Freelite ще продължи да събира погледите на пистите и този сезон.
Основен акцент в новата колекция KJUS е и сътрудничеството с италианския моден диктатор Loro Piana, известен с изключително качествените и скъпи материали. Издържана в класическите цветове синьо и сиво, комбинацията на вълна с други материали ще впечатли както дамите, така и господата.
Пронизващото копие
Легендарната марка ръчно направени ски Volant излезе с нова колекция от четири модела за всички скиори – от опитният любител до амбицирания начинаещ. Изборът на точния модел - между царя на ските Black Spear, хита на сигурността Silver Spear, игривия вариант Silver и луксозния Platinum, дават категорична елегантност, удобство и стил при каране, какъвто може да осигурят само Volant.
Ново поколение при щеките
Този сезон LEKI представя поредната иновация при щеките с модела Tour Stick Vario Carbon. Компактният продукт дава възможност за индивидуално определяне на дължината на щеката. При дамите комплектът се предлага и с розови елементи. Ръкавиците на LEKI отдавна извоюваха привилегията да са предпочитаната марка щеки и ръкавици за най-добрите скиори в белият керван. LEKI са и спонсор на българският национален отбор и младата ни звезда Алберт Попов, който само преди седмица завърши на 20-то място в първия за сезона слалом за Световната купа, който се проведе в Леви /Финландия/ и с това стана първият българин от 32 години насам с точки в тази дисциплина след Петър Попангелов.
Японскo качество и стил
Доказаният японски лидер Phenix отново не изневерява на своята мисия да предложи изключително комфортно спортно облекло, карайки състезатели и любители да се наслаждават на планината дори при екстремни атмосферни условия. Специалната колекция за норвежкият ски отбор, издържана предимно в синьо, гарантира на професионалистите максимално добро представяне . В мъжката и дамската колекция за новия сезон също няма компромис с материите, като цветовете са преобладаващо в сиво, червено, бяло и синьо с различни акценти. Детската серия смело може да се нарече „Цитрус”, заради пъстротата на моделите.
Лунната походка
Танците също са спорт, но в снежни условия е по-добре да се спортува с ботуши. От 70-те години на миналия век Moon Boot серията на италианската Technica е вечен хит за всички възрасти в планината. Феерия от цветове – от бяло до черно, преминавайки през неоново зелено, пурпурно червено, розово, синьо, бежово, златно, сребърно и какво ли още не... Мoon Boot нямат конкуренция по отношение на топлината и стабилността в планински условия. С шикозната си визия, с красиви детайли – пух, косъм, ластични въжета, бляскави елементи, те безспорно са сред любимите продукти през зимния сезон.
Детски усмивки в планината
Брандовете, предлагани от MAXSPORT, оставят впечатление на пистите и предлагат варианти за всеки вкус. Дръзки, стилни, класически, щури, елегантни, топли, спортни и удобни, моделите имат различни предимства.
Водещата детска марка за облекло Reima този сезон залага на дизайнерски решения, съчетани с функционалност, безопасност, иновации и свеж финландски дизайн в топлите цветове на природата.
Отегчени от стандартното
От тази година сред луксозните брандове, предлагани в MAXSPORT, е и J.Lindeberg. Брандът носи името на своя основател Йохан Линедеберг, станал световно известен с провокативните си послания като маркетинг директор на един от световните гиганти при джинсовите облекла.
Отегчен от органиченията при разработване на негови визии и модели, Линдеберг решава да създаде своя марка. Започва с облекла за голф, но бързо разширява дейността си и завладява успешно модата и при зимните спортове от няколко години насам. Линиите са изчистени и много стилни, подходящи както за спорт, така и за ежедневието.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
12284
2
27.11 2018 в 16:37
12373
1
27.11 2018 в 15:43
Последни коментари
Евакуираха централата на БСП заради сигнал за бомба
Корнелия Нинова основава движение ''Непокорна България''
Черна Коледа: Четирима убити и десетки ранени при атаката на базар в Магдебург
Корнелия Нинова основава движение ''Непокорна България''
Работник е загинал при трудова злополука в Мини Марица - Изток
Предизборните кампании на осемте формации в НС са погълнали 5,4 млн. лв.