

Редовната консумация на бобови растения може да намали риска от болести на сърцето и да помогне на хората с диабет, съобщава Фуд нюз, позовавайки се на резултатите от канадско изследване.
Тези храни допринасят за понижаване на нивата на кръвна захар, които влияят неблагоприятно върху кръвоносните съдове,
Авторите на изследването от университета на Гуелф отбелязват, че включването на бобови растения в менюто е чудесно средство за превенция на сърдечносъдови заболявания, но не и лек за тях.
Варивата спомагат и за контролиране на теглото, тъй като протеините и фибрите в тях създават по-продължително усещане за ситост.
Според специалистите бобът е здравословна алтернатива на макароните и картофите.
Следете новините ни в :


























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Върховният съд в Русия отстрани единствената опозиционна партия от изборите
Кой е убитият бизнесмен Владимир Янков - Загатото
ГУР: Русия изгражда своя сателитна мрежа тип Старлинк по-бързо от очакваното
Върховният съд в Русия отстрани единствената опозиционна партия от изборите