Ресторантът с такса празен стол: Ще съдим наглите, които ни клеветят

Последна промяна на 10 август 2017 в 17:21 18706 5

Созополският ресторант Miloz Fish & Grill, който доби национална популярност с таксата "празен стол" заплаши със съд всички "нагли, които сеят лъжи по адрес на заведението". 

Това става ясно от публикация на фейсбук страницата на оборотното капанче, която препечатваме без редакция:

Шокирани сме от вендетата срещу заведението ни, която се разрази и честно казано - не разбирам защо. Всеки реномиран ресторант по света има такса за минимална консумация или такса "резервация", която обикновено се плаща предварително.
Ние сме най-оборотното заведение в Созопол този сезон - добри цени, страхотна кухня и невероятна гледка! Нормално е да имаме такава такса, но досега не сме я прилагали. В конкретния случай не сме взели пари на клиентите - просто им обяснихме правилата, заради наглото им отношение към персонала.

Ръководството на ресторанта няма да търпи издевателства от страна на клиенти спрямо персонала, не изповядваме и теорията на г-н Рагин, че туристите имат неограничени права и ще съдим наглите, които сеят лъжи по адрес на ресторанта.
Благодарим на всички за безплатната реклама, както и за възможността да се говори по същество за проблемите в туризма.

В резултат на масираната медийна атака срещу ресторанта, имаме рекордно посещение на страницата от страна на недоброжелатели, но и на много приятели. За щастие, вторите са повече и най-известната маса по Черноморието вече е резервирана и предплатена до края на сезона.

За всички, които искат лично да се уверят в правотата ни, пускаме и специална промоция с тристепенно меню и бутилка шампанско “4 стола за 80 лв.”

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

921

5

panel

11.08 2017 в 01:30

Що си не е... майката, ненаситни измамници!
Има касов бон, но...не са взели реално пари на клиентите.
Мойте никога няма да ги вземете- светът е голям, а наблизо има и други морета.

1000

4

dimostoev

10.08 2017 в 20:37

Курниците са глобени от КЗП за това, че са взели пари за необявена услуга, т.е. тази такса не е обявена нито в менюто, нито някъде другаде. Така, както е даден и примера по-долу с такситата, утре могат да начисляват такса незаети места. Качвате се, пристигате и изведнъж - дайте сега 100лв за незаети места. Така, че бастуните да не се правят на отворени и ако някой верно оттук нататък им се върже, ами то простотията по хората ходела...

1008

3

helleborus

10.08 2017 в 20:25

Пропуснали са да напишат, че тази такса, която се взема при резервирането, се приспада от реалната сметка, а не се добавя към нея, както са направили те. За празен стол не плащат и в Северна Корея. А това, че не са взели парите е, защото не са им ги дали, а не, че не са имали желание да ги вземат. Този собственик явно гледа на хората като на ходещи портфейли, а на себе си, като на касичка, създадена да привлича тези портфейли. Ако изобщо се интересува от хората, то е в този аспект.

1007

2

Естествено, рефлексът на българския ресторантьор, хотелиер и плажен концесионер винаги е щом получи критики, веднага да съди.

Никакво усещане за това как се реагира при ПР криза ... Не, че някой е очаквал нещо различно.

По родното Черноморие ще е така. Сега остава такситата по курортите да поискат такса неизминати километри (щото са много оборотни таксита) и плажните концесионери да поискат такса неизползван пясък.

А аз за пореден път ще паля към Халкидики ...

1071

1

Една българка

10.08 2017 в 17:26

Вие не това на снимката капанче ли му викате? Иначе евала, добре отиграват ситуацията.