Като сьомги в океан. Така изглеждат тенисистите в новите им одежди от Nike на фона на сините кортове на Откритото първенство на Австралия.
Розовият от главата до петите Григор Димитров привлече вниманието върху себе си още при появяването в понеделник за мача от първия кръг. Не толкова с бързата си победа без особена съпротива от младия австриец Денис Новак, колкото с одеждите си. Естествено, цветът - вече станал обект на спорове, бе предмет и на интервюто след мача на корта. Какъв е той - розов, цвят сьомга? Предположенията стигнаха и по-далече - да не би някой да се е вдъхновил от растението женско биле? Григор дори не се опита да отговори и прехвърли въпроса към публиката с думите, че каквото каже тя - това е.
Някои заподозряха, че тенис мода от 90-те е в основата на днешните екипи, а сред предположенията, отправени онлайн, бе и това:
I've found Grigor Dimitrov's inspiration for his #AusOpen outfit... pic.twitter.com/9agItM7DON
— Dejan Kalinic (@DejanKalinic) January 15, 2018
Дали е така, е неясно. И все пак не само Григор е розов този сезон. Тази съдба е сполетяла и останалите тенисисти с екипи на Nike, включително днешния съперник на Григор - Андрей Рубльов, световния №1 Рафаел Надал, местния любимец и следващ противник на българина Ник Кирьос и още десетки тенисисти. Розовата вълна е застигнала не само съвсем не романтичния на корта Надал, а и друга тенис легенда - Роджър Федерер. Все пак той се е отървал само с една розова лента върху бялата си тениска и ярко розови маратонки.
Дамите на Nike също са в розово, но при тях нюансът не заслепява очите. Нежно розова е например бившата приятелка на Григор Мария Шарапова.
И все пак защо? "Защо розово?" е основният въпрос, при който ние вдигаме рамене в недоумение, но от Nike вещо отговарят. Има смисъл и той не е скрит в намерението всички да говорят за Nike - без значение добро или лошо.
Работихме в тясно сътрудничество с екипа по цветовете, за да намерим нюансите, които биха стояли най-добре на фона на невероятните сини кортове - казва Сам Шипли в изявление от името на Nike, цитиран от thenewdaily.com.au.
Друга цел била да се привлече вниманието на зрителите отвъд океана, които може и да пропуснат двубоите заради голямата часова разлика, но все пак да наваксат и благодарение на шарените постове в социалните мрежи.
"Използвахме динамични геометрични фигури и наситени цветове, за да грабнем вниманието на зрителите", обяснява той и допълва, че Nike искали нещо, което "вибрира", когато се погледне екранът.
Дали ефектът е постигнат или изглежда като дефект? Оставяме на зрителите да преценят това.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)