Google спира да сканира съдържанието на имейлите в Gmail с цел осигуряване на персонализирани реклами.
Технологичният гигант оповести решението в блога си в петък и уточни, че то ще бъде изпълнено по-късно тази година.
Показването на реклами е основано на база настройките на потребителите. Те могат да ги променят по всяко време, включително да премахнат персонализацията на рекламата.
Google "наднича" в личните имейли, за да създаде реклами за Gmail почти от старта на една от най-популярните електронни пощи днес, отбелязва "Индипендънт".
Въпреки решението си да спре преглеждането на имейлите заради рекламите, ще има други начини, по които Google ще сверява информацията за онлайн активността на потребителите си, за да приспособи рекламата. Например ще следи видео клиповете, които гледате в YouTube, ще продължи да наблюдава какво търсите и всъщност всичко, което правите в Chrome, ако сте влезли в Google акаунта си.
Може да проверите какво и как Google ви закача реклами, като отидете на "Ads settings" във вашия Gmail акаунт.
Имейлите ни все пак ще останат под наблюдение - не заради рекламата, а например заради проверката за спам и откриване на вируси.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
42249
3
26.06 2017 в 11:59
Споко, разпуснете и не се напрягайте.
Единственият начин да избягаш от гугъл е да не ползваш интернет.
Разбира се има и други също толкова безопасни начини, но е дълго за писане.
63994
1
25.06 2017 в 17:54
Последни коментари
Козин Човков
Правителството смени 6-има областни управители. Сред тях и на София
Един друг
Шефът на НЗОК ще съди Лена Бориславова
Един друг
Валя Войкова става оперативен директор на Euronews Bulgaria
нещото
Пътят до атентата в Света Неделя: Платените от Москва терористи на БКП. Лекция на проф. Вили Лилков - част I
user4eto
МВР получава 20 млн. лв. за ремонт на сградите си. Одобрени са разходи в още 24 ведомства
Ivo RadAr
Огромна заблуда е, че крайната десница ще триумфира в ЕС след евроизборите
nms
На първо четене депутатите забраниха рекламата на хазарт в медиите