В пандемията българите купуват най-много домашни пантофи, пижами и бельо

Модните предпочитания у нас за първото тримесечие на годината според GLAMI.bg

OFFNews Последна промяна на 31 март 2021 в 14:16 2564 0

Продължаващият локдаун заради пандемията и работата от вкъщи изведоха домашното облекло като бързоразвиващ се моден тренд от 2020г. насам, сочи проучване на GLAMI.bg за модните предпочитания у нас за първото тримесечие на годината. 

#Останетесивкъщи продължава да е водещият моден тренд в началото на 2021 г. Някои обичайно „не толкова модерни“ категории стават по-търсени в сравнение с март миналата година, когато започна всичко. Начело на тази класация са: домашните пантофки (+97%), бельото (+58%), спалното облекло (+66%), халатите за баня (+51%). Всички те отчитат най-голямото повишение на годишна база на поръчките си, направени през GLAMI.bg. Интересно е също, че в сравнение с най-търсените категории спрямо март 2020г. се наблюдава ръст с 4000% при анцузите и панталоните и с 1700% при маратонките.

Вечна класика

Някои ценности се запазват, особено когато става дума за нашия гардероб. Зимното яке и чифт боти са първият и най-основен елемент, за да направите впечатление с външния си вид. Дамите, които пазаруват от сайта, им обърнаха особено внимание, поставяйки ги на първите 7 от общо 10 най-продавани продукта за 2021 г. от януари насам.

Почитатели на маратонките

Атлетични стъпки… за комфорт, който не отстъпва пред стила. Потребителите на GLAMI.bg осъвремениха колекциите си от спортни обувки, избирайки модерни и удобни за ежедневна употреба модели, както и по-премиум марки с дизайнерски почерк.

Ежедневен спортен тренд

Популярните спортни марки бяха сред най-предпочитаните от потребителите и това не е случайно, тъй като ежедневната спортна визия ще се запази като тренд. Шест ежедневни и спортни марки са в Топ 10 на поръчките на GLAMI.bg от началото на годината.

Пролетта е точно зад ъгъла

През март GLAMI.bg отчита ръст в търсенето от българите на мъжки мокасини (+850%) и спортни сутиени (+800%), докато туниките (+36%) са новото пролетно попълнение. Цветната революция, превзела модните подиуми за пролет/лято 2021, изглежда печели в избора на дамите, като блузите и роклите на цветя са сред най-продаваните продукти за първото тримесечие на годината в GLAMI!

Ако търсите вдъхновение за забавно пролетно пазаруване, всичко, което трябва да направите, е да посетите GLAMI.bg!

За GLAMI

Основана през 2013 г. в Чешката република, GLAMI успя за кратко време да се превърне в глобална модна търсачка, която събира и организира всичко, свързано с модата, на едно място. През 2019 г. GLAMI беше призната от Deloitte Technology Fast 50 за 20-та най-бързо развиваща се компания в Централна Европа. Днес www.GLAMI.bg наброява почти 100 сътрудничещи си електронни магазина, които събират в своя каталог над 550 000 продукта. GLAMI е част от групата Inspigroup, мрежа от модни уебсайтове в 17 държави: България, Чехия, Гърция, Германия, Франция, Словакия, Унгария, Русия, Словения, Испания, Румъния, Турция, Бразилия, Хърватия, Литва, Литва, Латвия.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови