Quantcast

Първанов: Санкции срещу Русия ще са несправедливи

OFFNews Последна промяна на 24 март 2014 в 15:09 2587 11

Георги Първанов

Снимка БГНЕС

„Аз смятам, че не би трябвало да бъдем по-католици от папата. Ние трябва в рамките на европейската позиция да намерим и да устоим правото си на една по-специфична позиция, предвид на близостта, която имаме, предвид икономическите връзки, които реално съществуват на България с Изтока, в частност и с Русия, и с Украйна.“

Това заяви пред БНР лидерът на движение АБВ Георги Първанов в отговор на въпрос около българската позиция по кризата в Украйна. По думите му най-важен в случая е българският интерес.

Според Първанов е по-добре България да се обяви „против“ налагането на санкции срещу Русия.

„Съмнявам се, че при едни тежки санкции може да има някакви компенсации, които да са удовлетворителни. По-скоро ние трябва да бъдем против санкциите. Не, защото не са ефективни, а защото са несправедливи“, посочи Първанов.

Лидерът на АБВ изтъкна, че парламентът трябва най-скоро време да излезе с официална позиция около кризата в Украйна, дори ако това не е позиция на всички парламентарни групи.

„Скептик съм, защото виждам, че някои от политическите сили заиграват, може би предвид на настоящите избори за европарламент, които ще имат вътрешен междупартиен ефект. Но дори и да е консенсус минус един, казан образно, все пак една позиция на висока степен на съгласие би било добре“, каза Георги Първанов.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

24.03 2014 в 21:59

... македонските измишльотини край нямат... хахахахахаха
... каква сестра ти е бандита путин, бре еееееей... я, кво оръдие ти е приготвил... хахахахахахахахаха

24.03 2014 в 21:40

До LudLustrator
Далеч си от истината. Самия факт, че САЩ и ЕС се борят с/у ВСЯКО действие на Русия трябва да ти говори нещо...

Сети се сам. Не обиждай на посоки, мисли с главата. Поздравявам те с една малко известна песен пеена едно време в Македония:
"На връх Пирин планина
отчаен глас се чуе -
Македония плаче,
ридае и проклина,
Европа цяла псуе:
- Русио, мила сестро,
ела ми ти на помощ,
понеже аз загивам.
Англичани и немци,
италянци и френци
искат да сме под турци.
Проклета и триж клета
да бъдеш ти, Европо,
блуднице вавилонска,
кръвнице македонска."

24.03 2014 в 19:40

// Е ако аз примерно мразя комунизма но харесвам руската култура и смятам, че руските интереси се покриват с българските (силни балкани) аз рубладжия ли съм?//

Не си рубладжия, а кръгал идиот.

п.п
А към Кръглият идиот, "руската" култура от Толстой до Булгаков е еврейска, народ който никога не имаl писменост а ползвал чертички, като в чешка бирария, няма как да има култура.

24.03 2014 в 18:45

... често срещам в руската преса понятието "рашизъм"... какво ли имат пред вид, бре Страхиле... нещо за Култура ли става дума... или за бръснати глави "Кавказ - Сила" и подобни...


24.03 2014 в 18:09

До 06 - Сит Лорд
Как така Русия е изпращала войски в Крим при положение, че военната им база е там по всички международни спогодби, т.е. те винаги са имали там войска? Нещо повече 90 + процента от населението са етнически руснаци... защо да не могат да се присъединят? Още повече, че фашистката "Свобода" завзе власта в Украйна заплашвайки да се "разправя" с руси и евреи? Търси видеа в тубата за еуфорията и радоста на кримчани от присъединяването. Не си позволявай да те манипулират.

Поздрави

24.03 2014 в 17:27

разбира се, че са несправедливи щото путкин държи като заложници 140 млн руснаци и точно те ще си го отнесат. но щом не са имали акъл да го обесят на някой фенер - ще патят.

а страхилчо, не руската култура праща войски в крим и не прокофиев е подписал аншлуса така, че не виждам какво намесваш тука културата.

24.03 2014 в 17:16

Братското му е езика, културата и вярата. Не забравяй, че Русия НЕ Е само СССР, нали? Е ако аз примерно мразя комунизма но харесвам руската култура и смятам, че руските интереси се покриват с българските (силни балкани) аз рубладжия ли съм? И ако да то какви са прозападните българи? Евраджии и доларджии? Просто питам...

24.03 2014 в 16:09

Страхилчо, или както се казваш. Какво му е братското на руският ти народ ? Че изби хиляди българи и заграби златния резерв на България ли ? Че превърна страната в затор за 45 години и още ?
Ако визираш обикновенните руснаци - те нищо не усещат от цялата игра. Живеят в по-голяма мизерия и от нас. Ама какво да искаш от народ излезнал от феодалния строй 1861г.

24.03 2014 в 15:58

Не, защото не са ефективни, а защото са несправедливи“

... цените, монополната зависимост и корупционната схема при енерго-носителите са Справедливи... така ли!
... и скритата приватизация на БГ икономиката е Справедлива!
... и анексирането на Черноморието и туристическия бизнес - още по-справедливо...

... въоръжаване на Българското население (до зъби) и пълна ревизия на досега "управлявалите"! Крумови закони - е това е Справедливост (за мене :)

24.03 2014 в 15:32

Гоце не ми е симпатичен но в случая е прав. Ако тези които симпатизират на братски народ (Русия) наричаш рубладжии такива като теб можем ли да наречем евраджии или доларджии?