Лицето като място за реклама. 42-годишният германец Уве Трьошел продава лицето си като рекламна площ, пише немското списание "Bild".
"Нуждата те прави изобретателен", казва ексцентричния немец, оправдавайки лудата си идея с нуждата от пари. Саксонецът е определил сумата от 100 000 евро за рекламна стойност на лицето си. Условието е рекламните съобщение да бъдат изобразени върху лицето му чрез временни татуировки.
Причината за продажбата е страстта на Трьошел към животните и по-конкретно към кучетата от порода санбернар. Мечтата му е да отвори в Дрезден развъдник за кучета, както и фен магазин, посветен на породата. "Проектът ми ще струва 100 000 евро", казва Уве. Германецът обаче не разполага с тази сума.
"Смятам, че цената на лицето ми е 100 хил. евро. Тъй като не се намира фирма, която да рекламира, продавам рекламната площ на части", заявява германецът. На всяка от частите на лицето си, германецът е определил определена цена. Рекламна площ на всяка от бузите на Уве струва 20 000 евро, бладичката - 5 000 евро, носът - 2 000 евро. Най-скъпа е рекламната площ на челото - 50 000 евро.
Този вид реклама е много надежден за намирането на клиенти, коментира германецът. Една реклама във вестника струва почти толкова, допълва ексцентрикът.
Това не е първият случай на хора, които продават тялото си.
24-годишната новозеландка Тина Безнек обяви на търг през януари своите задни части. При друг случай, 25-годишната германка Кристин Магер получи многократни предложения в електронния магазин eBay, след като обяви тялото си като рекламна площ за продан. Условието й беше да се лепят върху него само хартиени етикети.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Коледна проповед: Папа Франциск забрани на служителите на Ватикана да клюкарстват
Терористът на коледния базар в Германия бил противник на исляма
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста