Лидл България спечели първото място в категорията "Най-добър работодател – FMCG“ на Career Show Awards 2024. За втора поредна година устойчивите усилия на смарт ритейлъра за цялостна грижа към служителите, иновации в привличането на таланти и интегриране на младите хора на пазара на труда, му отреждат призовото първо място в тази категория.
Жури от експерти и професионалисти с дългогодишен опит присъди общо осем награди на Лидл България за отличими практики и проекти в сферата на човешките ресурси и корпоративната социална отговорност.
„Всяко наше постижение се дължи на постоянния ни стремеж да ставаме по-добри в името на #teamlidl. Непрестанно развиваме и обогатяваме работодателските ни практики, защото знаем, че носим отговорност не само пред нашите повече от 4000 служители, но и пред обществото. Признанието „Най-добър работодател – FMCG“, което получихме и тази година, показва устойчиви усилия и ясна стратегия. И занапред ще продължаваме да се водим от желанието да бъдем сред онези добри примери, зад които стоят истински действия и видими резултати“, споделя Катерина Шопова, директор "Човешки ресурси" в Лидл България.
Пилотният проект за обратно приемане на пластмасови бутилки и кенове, чието начало компанията даде през март миналата година, и най-мащабната ѝ социално отговорна програма „Ти и Lidl за нашето утре“, получиха злато в категориите „Зелени практики“ и „Инициатива за устойчиво развитие“.
Образователният проект „Уменията на 21-ви век“, в рамките на който смарт ритейлърът провежда вътрешни обучения с фокус развиване на ключови професионални и личностни умения сред служителите, взе сребърния приз в категорията „Иновации в обучението на служители“. Вдъхновен от този проект, видеокастът „Уменията на 21-ви век“, който вече наброява 8 епизода, бе награден със сребро за „Създаване на нов продукт“.
Лидл България е в топ три на победителите и в категория „Стратегия за толерантност и приобщаване“, с бронз за своята програма „Lidl Палитра“, насочена както към развитието на граждански компетенции в служителите и приобщаваща култура в организацията, така и към устойчиви партньорства с образователни институции и неправителствени организации. С нея веригата подпомага пълноценната интеграция в пазара на труда на различни социални групи и работи активно за подобряване на цялостното разбиране в обществото за ползите от приобщаващите политики.
Работодателските практики на Lidl за развитие на младите хора в страната, на политики за разнообразие и приобщаване, надграждане на личните компетенции, иновации и доброволчество, са сред отличените в категория „Стратегия за работодателска марка“. Финалът на програмата „Скаути на работа“, която развива и подобрява познанията на служителите по социални и граждански теми, се отличи в категория „Събитие за ангажиране на служителите“, като грабна бронзов приз.
Career Show Awards e ежегоден конкурс, който отличава най-добрите практики в работодателската марка и привличането, задържането и развитието на служителите. С получените отличия Лидл България затвърждава своите водещи позиции като работодател в сектора на бързооборотните стоки. През 2024 г., за пета поредна година, Лидл България е ТОП работодател за България и Европа според водещата международна организация TOP Employers Institute.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
22558
1
18.09 2024 в 20:00
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
САЩ повдигнаха обвинение на индийски милиардер за подкупи на стойност 265 млн. долара