HEINEKEN — LEGENDARY PLAN

Отворен ли си да преживееш необикновен ден в любимия си град?

Последна промяна на 23 юли 2015 в 15:41 3612 1

Не е толкова важно какво се случва в града, а как ти си взаимодействаш с него.

Един истински градски insider може да жонглира с местата и събитията така, че да няма и един скучен ден. Защото, ако искаш да изживееш един по-различен ден в който и да е град, инициативата трябва да дойде от теб.
Както героя в последния клип на Heineken — The City, който превръща обикновен туристически ден в Париж в обиколки на подземия и потайности.



Всъщност всички познаваме такива хора, с тях винаги е интересно, те откриват възможности във всяка ситуация и успяват да преживеят най-интересните истории, дори да са на същите места като нас.

Въпросът е — можеш ли да го направиш и ти?

Heineken те предизвиква да покажеш своя необикновен и вълнуващ поглед върху града си на heineken.com/legendaryplan. Сподели твоя план за деня, който според теб показва любимия ти град в различна светлина — кое събитие или място, кога е най-добре да се посети и къде се намира.

Ако все още нямаш собствена история, можеш да видиш всички събрани градски маршрути и идеи на едно място. Със сигурност ще се вдъхновиш и би могъл да се пуснеш в някои от тях.

Всеки ден до средата на август Heineken ще отличава по един истински градски insider и неговия план, с персонализиран кен от новата серия специално създаден за него. Измежду всички участници, споделили своя необикновен градски маршрут на heineken.com/legendaryplan, ще бъде изтеглен един, който ще отпътува за Париж с най-близкия си човек и ще изживее три дни с алтернативна програма, лишена от туристически клишета.

Chop, chop!



Платено съобщение

Виж още за:
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

21.07 2015 в 15:59

в пивоварните гиганти работят толкова много MBA, че от много акъл, рекламите им вече не се разбират.

Решил съм да варя бира, която ще кръстя БИРА без да запазвам търговска марка.
(какво е това "карлсберг", "хайнекен" ... - ще си счупиш езика)