Многоцветната „музикална кутия” Postmodern Jukeboх ще премине през София с пищно предколедно парти. То е част от световната им обиколка Welcome to the Twenties 2.0, с която винтидж кралете поздравяват новото десетилетие. Предишните им гостувания у нас показаха, че PMJ имат все повече и все по-екзалтирани фенове и че настроението, което създават, задължително се превръща в танц. Затова този път срещата им с българската публика е клубна – на 7 декември, в Music Jam.
В рамките на Welcome to the Twenties 2.0 Tour PMJ организират грандиозни партита в 250 града в Европа и в Америка. С тази музикалната обиколка те искат да подготвят света за следващото десетилетие – за което техният създател Скот Брадли се надява да се завърне към стила, вкуса и майсторството, характерни за музиката на миналите поколения.
„ 20-те години на XX век ни дадоха джаза – една истинска форма на изкуството в Америка. Кой знае какво може да ни даде тази декада?”, казва Брадли. „Едно е сигурно – много хора вече са изморени от заглавията в медиите, от ТВ риалитата и смартфоните, които през последното десетилетие служат само за да ни отдалечават един от друг. Използваме нашето малко кътче от поп култура, за да поканим хората да забравят грижите и да се присъединят към нашата празнична нощ – заедно да отпразнуваме истинската музика, стилна и непреходна във времето – на живо, в реалния живот”.
Кои са те
Postmodern Jukebox не е група. Това е вечно обновяваща се формация от близо 100 артисти – музиканти – вируози, изумителни певци и танцьори. Създателят им Скот Брадли, пианист и композитор, ги открива и събира от малки и големи сцени, нощни клубове и ТВ формати. Сред тях има победители в American Idol, преподаватели по музика, водещи на ТВ програми, и също носители на Грами. Всички те са изумителни певци, пъстри, артистично пищни, с мощно присъствие на сцената – великолепие на ретро стила и тържество на доброто настроение.
Наричат ги „крале на винтидж културата”, „ретро сензация”, „машина на времето”.
Концепцията – най-големите хитове на 20 и 21 век, а също и не толкова известни парчета, те „преформатират” в музикални стилове от миналия век. Могат да ви разходят през всички музикални декади – от Ню-Орлиънския джаз от 20-те, соул музиката, суинга, винтидж стил Франк Синатра до Doo-Wop-a от 50-те, Surf Rock-a на 60-те….Така можем да чуем Кристина Агилера и Майкъл Джексън, U2 или Metallica, Бионсе, Portugal The Man или АВВА в нови и неузнаваеми версии. PMJ могат да ви накарат да харесате „Toxic” на Бритни Спиърс….защото ви я поднасят във винтидж стил от 30-те. За „музикалната кутия” на Скот Брадли няма невъзможни неща.
Брадли заснема първите клипове на кавъри през 2009 г….в своето мазe. Проектът генерира огромен успех в социалните мрежи. До днес, когато PMJ достигат космическите над 1 милиард гледания в YouTube, с над 4,2 милиона последователи и над 2 млн. фена във facebook. Лидер си остава кавърът на “Creep” на Radiohead с над 67 млн. гледания в YouTube, следван от така известния „All About That Bass“ с 54 млн.
За последните 5 години са обиколили шестте континента в хиляди напълно разпродадени зали. И всяка седмица „музикалната кутия” изпраща на своите почитатели едно ново парче по e-mail.
В България Postmodern Jukebox идват да четвърти път. Но обикалят света на ротационен принцип и за публиката до последно остава изненада с кого от невероятните таланти на Скот Брадли ще се срещне. Елате на 7 декември в Music Jam Club, /ул. „Пиротска” №6/, за да видите.
„Подгответе се за най-сензационното парти след Гетсби партитата от 20-те на миналия век”, предупреждава Скот Брадли. Затова носете си и обувките за танци.
Билетите са в продажба в системата на Ивентим.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
ob1
Ким Чен-ун нареди масово производство на дронове камикадзе
Zmee
Серия от нападения над жени в централния столичен район 'Оборище'
4I4ATA
В София има 33 555 платени паркоместа, ЦГМ са продали 36 001 винетни стикера за живущи в тях
Джендо Джедев
Ким Чен-ун нареди масово производство на дронове камикадзе