За неустоимия вкус на шоколадите, наградени за качество и още нещо…

OFFNews 23 март 2023 в 11:16 11550 0

Снимка

Знаете ли, че за да бъде един шоколад млечен, той трябва да съдържа в състава си минимум 25% какаова маса и 14% млечни съставки? Това ни споделя екипът, който стои зад една от любимите шоколадови марки на българите - Fin Carre на Lidl.

През 2022 г. те бяха отличени с медал за най-високо качество на шоколадите собствена марка според вота на клиентите в проучването Private label QUDAL – QUality meDAL 2022/2023, проведено на българския пазар от швейцарската организация ICERTIAS.

От 2010 г. насам вече над 440 служители работят в една от най-съвременните и високотехнологични фабрики за шоколадови продукти в Германия, в която се създават и шоколадовите изделия с марката Fin Carre. Тя се намира в близост до гр. Аахен и е мястото, от което тръгват разнообразните шоколадови изкушения за клиентите на Lidl в световен мащаб, които се произвеждат само със 100% сертифицирано какао.

Млечен, натурален, бял, с цели лешници, с цели бадеми, със стафиди, със солен карамел. Това са само част от всички страхотни предложения на марката Fin Carre с типичното за Lidl високо качество на достъпна цена.

За да благодари за доверието към своите собствени марки, Lidl дава възможност на всички любители на шоколада в България да участват в страхотна сладка томбола. През месец март хиляда късметлии могат да спечелят купони за пазаруване по 100 лв. с приложението Lidl Plus с всяка сладка покупка на шоколади от собствената марка Fin Carre.

Механиката за участие в играта на най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа е много лесна. Всички, които закупят шоколади собствена марка Fin Carre на Lidl за поне 5 лв. в един касов бон, имат шанс да спечелят един от 1000 купона за пазаруване на стойност 100 лв. в приложението Lidl Plus. Достатъчно е клиентите да сканират на касата приложението, след което да потвърдят, отново в него, своето участие в томболата.

Първите печеливши вече бяха избрани, а за останалите тегленията ще бъдат съответно на 27-и март и на 3-ти април. Победителите се обявяват и в сайта на веригата, както и в самото мобилно приложение. Потвърдено участие, което не е донесло късмет при тегленето в дадена седмица, автоматично участва и през следващите седмици, в които играта се провежда. Така всеки може да има повече от едно активирано участие, а с това – още по-голям шанс да спечели повече от една награда.

Освен практичните купони за пазаруване за любителите на шоколадите през март, Lidl Plus позволява на домакинствата да пестят минимум по 10 лв. на седмица. Сред останалите предимства на приложението са рецепти, идеи и съвети за трапезата, специални намаления извън магазините на веригата, както и хронология на всяко пазаруване в дигиталните касови бележки - още един начин за оптимално проследяване на месечния бюджет.

Повече за всички възможности за спестяване на Lidl Plus ще откриете тук.

Публикацията е част от партньорство между OFFMedia и Lidl

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Войната във въздуха на фронта в Украйна - част II