Теленор България, водещата компания за телекомуникационни услуги у нас, празнува вълнуващ етап от своето бизнес развитие - 20 години, в които осигурява изживяване от следващо поколение в своята мобилна мрежа, надеждна свързаност за милиони хора и клиентски опит, без аналог на пазара.
През юни 2021 г. Теленор България стартира своята 5G мрежа с амбицията да оглави пазара по покритие на мрежата и качество на потребителското изживяване до средата на 2022 г. Компанията е пионер във въвеждането на редица водещи услуги на българския пазар като Upgrade, Online Protect, Parental Control и екологично насочената услуга Buy Back, с която ангажира своите клиентите в опазване на природата.
Теленор България беше първия телеком, който стартира четвърто поколение 4G мрежа, с четири поредни сертификата Best-in-Test за качествена мрежата от световната организация umlaut, която определя златния стандарт в сектора на телекомуникациите.
През всички тези години, Теленор е водена от максимата, че клиентът стои винаги на първо място и стремежа за осигуряване на най-съвременните технологии, предлагащи иновативни подходи за предоставяне на услуги и грижа за крайния потребител.
„Днес отбелязваме огромният бизнес успех и невероятното пътуване на нашия екип през последните 20 години и не спираме да растем и да се развиваме. Искам да благодаря на всички мои колеги, които работят неуморно през последните две десетилетия, за да превърнат Теленор в това, което е днес - новатор, създател на тенденции и водеща компания в телекомуникационния сектор в България. Благодарение на нашия лидерски екип и невероятни служители успяваме да растем и да бъдем новатори в нашата сфера”, каза Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Теленор България, по време на посещение в един от столичните магазини на Теленор по повод годишнината на компанията. „Бих искал да използвам възможността да благодаря на всички клиенти и бизнес партньори, затова че заедно пишем нашата бизнес история и ни позволяват да бъдем част от техния успех през последните 20 години. Очакваме с нетърпение да продължим своето партньорство в дигиталния свят и да посрещнем заедно всичко, което тепърва предстои.”
Компанията е известна с това, че e пионер, задава тенденции и води в сферата на телекомуникациите – през това да е първият и най-зелен оператор с най-големи инвестиции в опазването на околната среда, да стартира първа GPRS услуги на пазара, до това през 2004 г. да е първата телекомуникационна компания с пълно покритие в софийското метро.
През 2009 г. компанията беше първата, която предложи iPhone 3G в България, а по-късно и услуга за закупуване на мобилни телефони на изплащане в рамките на месечната сметка, и първа предостави достъп до мобилно видео съдържание през мобилен телефон.
Гледайки напред Джейсън Кинг сподели, че екипът на мобилния оператор ще продължи да бъде фокусиран върху иновациите и използването на нови технологии като 5G, IoT и AI като едно от многото си конкурентните предимства и ще предложи още повече цифрови услуги на потребителите.
„Ние насочваме нашите управленски, екологични и социални и програми към създаване на колективна стойност за обществото, включително клиенти, партньори, служители и акционери в дългосрочен план. Нашият екип е посветен на изграждането на култура, която носи устойчивост във всеки аспект на нашия бизнес“, добави Джейсън Кинг.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
САЩ повдигнаха обвинение на индийски милиардер за подкупи на стойност 265 млн. долара