В началото на декември се проведе двудневното събитие Digital4Plovdiv 2019 - годишната конференция за онлайн маркетинг и търговия. То беше проведено в Конгресния център на Международния панаир Пловдив. За четвърта поредна година в Пловдив се събраха заедно едни от водещите маркетинг лектори в страната.
Какво се случи на Digital4Plovdiv 2019?
През двата дни събитието беше посетено от над 650 души, едновременно в две зали, участваха над 50 лектора, бяха изнесени лекции в две основни направления: маркетинг и онлайн търговия. Имаше и множество дискусионни панели, на които бяха разгледани над 28 реални казуса от практиката и техните решения. Участниците имаха възможността да се запознаят с лекторите и да им зададат своите въпроси.
Вечерта между двата дни на събитието, на официална гала вечеря се проведе и Digital Stars - конкурс за най-добри млади дигитални маркетолози на България 2019. Бяха раздадени награди в няколко категории.
Основни теми на събитието
По време на събитието участниците имаха възможността да се запознаят с интересни казуси от практиката и да участват активно с въпроси в дискусии с наколко топ специалисти.
Първият ден беше с основен фокус онлайн маркетинг и бяха изнесени лекции в областите: SEO, PPC, Content marketing, инфлуенс маркетинг, социални мрежи, видео маркетинг, Performance маркетинг.
Акценти от ден първи
Един от водещите SEO експерти в България, Георги Стефанов - основател на дигитална агенция Ganbox, изнесе интересна лекция на тема "Как се индексират 6 милиона продукта на онлайн магазин в Google", след което се проведе дискусионен SEO панел, с активното участие на публиката. Георги Стефанов, Славчо Панов и Теодор Захариев, отговаряха на въпроси на хора с реални техни казуси.
Известният инфлуенсър и диетолог д-р Енджи Касабие изнесе лекция на тема “Инфлуенс маркетинг - Как да бъдем истински в Инстаграм”.
Вторият ден беше посветен на новостите в електронната търговия. Лекторите обсъдиха важни теми като: платформи за онлайн магазини, доставки, дропшипинг, законови регулации (Н-18, GDPR), иновации в онлайн търговията и др.
Акценти от ден втори
Пепа Драгоева, Стефка Георгиева и Станислава Симидчийска участваха в дискусионен панел на тема маркетинг със съдържание, на който активно отговаряха на въпроси от публиката, свързани със създаване на атрактивно текстово съдържание за онлайн магазини и бизнес сайтове.
Именно новият формат с отговаряне на въпроси от публиката е нещото, което впечатли посетителите и доведе за доброто настроение и приятна атмосфера, през двата дена на събитието.
Маркетинг събитието Digital4Plovdiv
За тези 4 години Digital4Plovdiv се утвърди като успешен форум за иновации в бизнеса и обмяна на идеи и предлага страхотни възможности на всички свои посетители. Събитието е подходящо и много полезно за собственици на онлайн магазини, маркетинг мениджъри и специалисти по маркетинг. Те имат възможност да създадават важни бизнес контакти и ценни партньорства. Собствениците на бизнес имат възможност да получат нови знания и да бъдат консултирани от доказани професионалисти в сферата, с помощта на които да развият още по-добре своя бизнес.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)