Близо 100 000 лева глоба за "Метро" след подвеждаща реклама за гуми

Последна промяна на 24 януари 2012 в 17:20 4680 1

Снимка: metro.bg
Снимка: metro.bg
Глоба в размер на 97 559 лева ще трябва плати "МЕТРО Кеш Енд Кери България" ЕООД заради подвеждаща реклама. Решението е на петчленен състав на Върховния административен съд и не подлежи на обжалване. То потвърждава решение на Комисията за защита на конкуренцията от април 2011 година. Дружеството е рекламирало зимни гуми Барум Поларис 2 със скоростен индекс Т (до 190 км/ч) като гуми с по-висок скоростен индекс Н (до 210 км/ч). Така веригата магазини е заблудила клиентите си, че предлага гуми от по-висок клас на цената на гуми от по-нисък клас. Разликата в цената с конкурентните вериги е около 20%.
Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови