Над 340 000 битови клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД предпочитат да плащат безкасово сметките си за електроенергия. Те използват банките, интернет, терминални устройства или мобилния си телефон, като най-предпочитаните начини за безкасово разплащане са по интернет и директния дебит на банките, съобщиха от компанията.
Броят на осъществените безкасови транзакции за периода януари – ноември е 3 741 000, с което достигна 23% от общия брой плащания през тези месеци. От тях 1 045 498 плащания са извършени по банков път. За посочения период се регистрира и ръст от 13% при интернет плащанията – над 184 000, спрямо миналата 2016 г.
Безкасовите начини на плащане спестяват време и усилия на потребителите и ги правят независими от мястото и работното време на касите. Използването на тези услуги би могло да спести и редица неудобства на клиентите по време на зимните отпуски, особено в периода на новогодишни празници, когато несъзнателно може да се пропусне срокът за плащане на месечната сметка.
През последните години устойчиво нараства броят на клиентите на „ЧЕЗ Електро България“ АД, които предпочитат да бъдат обслужвани от разстояние. Компанията предлага разнообразни начини за безкасово плащане - по банков път чрез директен дебит, банкомат или платежно нареждане, по интернет чрез интернет банкиране, системите на ePay.bg, ОББ, Icard.bg и Транскарт или директно през сайта на ЧЕЗ, с sms през системите на ePay и Icard.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Възраждане иска третия мандат, готови са да предложат проектокабинет
Кая Калас: Русия се е научила да влияе на избори чрез новите технологии
Смъртоносни вируси изчезнаха от австралийска лаборатория
Кая Калас: Русия се е научила да влияе на избори чрез новите технологии