"Анти-фейсбук" платформа набира популярност
Нова социална мрежа, добила популярност като "анти-фейсбук" платформа, набира скоростно последователи в интернет.
Замислен първоначално като мрежа между около 90 приятели на създателя Пол Будниц, сайтът Ello днес получава по над 30 000 заявки за нови профили на час. Основните разлики между него и повечето социални мрежи са, че липсва реклама и не се продават данни за потребителите.
Ello е с опростен дизайн и функции. Засега профил в него се създава само срещу покана, която може да се поиска от вече съществуващ потребител.
Услугата е безплатна, но Будниц има идея да въведе допълнителни функционалности срещу дребни суми.
Самият Пол Будниц досега се е прехранвал от магазина си за велосипеди в щата Вермонт, САЩ.