Фейсбук пуска сериали "собствено производство"
В момента "Фейсбук" провежда преговори с холивудски студиа за създаването на сценарии за телевизионни предавания, тъй като от компанията възнамеряват да продуцират оригинални собствени тв програми, съобщават световните агенции.
Гигантът на социалните мрежи посочи, че е готов да се ангажира с бюджети за продукция, които възлизат на 3 милиона долара на епизод.
От компанията таргетират аудиторията на възраст между 13 и 34 години, като се фокусира най-вече върху хората на възраст между 17 и 30 години.
От компанията се интересуват от формата на 8-9 минутните видео клипове, които ще излизат в лентата с новини в сайта. Очаква се до края на лятото да излязат и първите епизоди от сериалите "собствено производство", с които "Фейсбук" ще конкурира платформите "Амазон Прайм" и "Нетфликс".