OffNews.bg

Всяко второ японско домакинство закусва с българско кисело мляко

Повече от половината японски домакинства всяка сутрин закусват с българско кисело мляко.

Това сочат данните от проучване на японската компания „Мейджи корпорейшън“, което беше представено на среща на министъра на икономиката Божидар Лукарски с президента на компанията Кадзуо Кавамура.

Цели 57,5% от японците пък асоциират България с киселото мляко, става ясно още от проучването.

„Мейджи корпорейшън“ произвежда българско кисело мляко от 1972 година, а от 2013 г. компанията произвежда кисело мляко и за Китай, Тайланд и Сингапур.

Българското кисело мляко е съкровище, актив, който трябва да се защитава и да се разширява като стойност. За японците то е символ на дълголетие и здравословен начин на живот, подчерта Кадзуо Кавамура.