Проучване на Google: 26% по-малко посещения в молове, магазини и търговски обекти
26% по-малко са посещенията в молове, магазини, ресторанти, барове и др. Това показват данните за страната ни, представени в международно проучване на Google.
Изследването е направено на база на позиционирането на мобилните телефони, съобщи БН.
С 16% е намаляло посещението на паркове, а с 14% - на спирките за градски транспорт.
Проучването показва, че общо за България няма спад на посещението на хранителни магазини и аптеки. Хората, които си остават вкъщи, са със 6% повече.
Най-голям спад на посещаемост на публични места и най-голям процент на хора, които си остават вкъщи, се наблюдава в София. Общо с една трета е намаляло посещението на ресторанти и търговски обекти. Почти толкова по-малко хора се разхождат в парковете. 37% от живеещите в столицата не ходят на работа или работят от вкъщи.
С 12 на сто се е увеличил делът на хората, които са у дома. Спад има и при посещението на хранителни магазини и аптеки в София - 7%.
Данните са сравнение с януари.