eMAG отговори на КЗК за наложената глоба
След като днес Комисията за защита на конкуренцията излезе с решение да глоби сайта eMAG.bg, от уеб магазина изпратиха до медиите официално становище по случая.
От решението на КЗК днес стана ясно, че eMAG.bg ще отнесе глоба от над 750 000 лв. заради "нелоялни и некоректни" практики спрямо потребителите.
Ето и становището на eMAG.bg. Публикуваме го без радакционна намеса.
София, 28 ноември 2014 г. - eMAG, най-големият електронен магазин в Централна и Източна Европа, ще обжалва глобата, наложена от Комисията за защита на конкуренцията по повод промоционална кампания „Черен петък“ 2013 г. и кампания „1+1 гратис Tassimo”. Компанията счита, че тя е необосновано висока и не отговаря на цитираните в решението нарушения.
eMAG е първата компания на българския пазар, която предложи на клиентите си преживяването „Черен петък“ през 2013 г, давайки им възможност да се възползват от атрактивна шопинг кампания с добри цени и услуги.
95% от всички респонденти в изследване, направено от компанията, които са участвали в миналогодишната кампания, казват, че са доволни от своите поръчки и възнамеряват да пазаруват отново на eMAG.bg.
От eMAG коментират: „Тази година продължаваме с втора кампания, изцяло в полза на нашите клиенти. Подобни шопинг кампании са печеливши както за купувачите, които се възползват от добрите сделки, така и за местната икономика. Считаме, че такива силни кампании създават добра конкурентна среда, защото карат останалите компании да предлагат по-добри условия и цени. Като пример можем да дадем резултатите от началото на втората ни кампания “Black Friday” 2014, в която при старта на кампанията имахме 100 000 посетители на сайта, а три часа след началото вече са закупени 70 000 продукта на стойност 6 300 000 лв.”
eMAG ще продължи да предлага добри промоционални условия и отлично обслужване на своите клиенти.