100 000 софиянци се отказаха от хартиените фактури за вода
С 25 % нарасна броят на жителите на София през миналата година, които вече не искат да получават хартиена фактура от “Софийска вода”. През януари 2019 г. дружеството “отпразнува” 100 000-я си абонат, който избра да подкрепи зелената идея и се отказа от хартиеното копие на сметката си за вода, съобщиха от дружеството.
Данни от направени проучвания показват, че за производството на 1 лист хартия с размер А4 са необходими повече от 11 литра вода. Това означава, че само за един месец се спестяват около 1 100 000 литра вода, а за година приносът е до 13 200 тона.
Услугата за получаване на електронна фактура се предлага от “Софийска вода” от 1 ноември 2011 г. С всяка изминала година се увеличава броят на абонатите, които се възползват от нея и по този начин подпомагат опазването на природата в България.
Компанията отчита все по-големия интерес на потребителите към предлаганите онлайн услуги. За изминалата година уеб сайтът на „Софийска вода“ е посетен над 2 000 000 пъти.
Дружеството предоставя на своите клиенти и широко портфолио от дистанционни услуги, като възможността за подаване на самоотчети на водомери, абонамент за известяване по електронната поща за планирани спирания на водата, безплатно СМС информиране за аварийни и планирани ремонти по мрежата, както и множество начини за безкасово плащане на www.sofiyskavoda.bg.
Припомняме, че през последните години „Софийска вода“ модернизира центровете си за обслужване на клиенти. Това е още един етап в по-доброто клиентско обслужване под мотото „Услуги по вода“. Компанията е първият ВиК оператор с 24-часова безплатна телефонна линия - 0800 1 21 21 и единственият с Мобилен център за обслужване на клиенти.