Proof. спечели отличието "Творческа агенция на годината" на ФАРА 2022
На 11 юни 2022, в гр. Пловдив се проведе заключителната церемония по награждаване на победителите в XX-ото издание на ФАРА.
Голямата награда "Творческа агенция на годината" отиде при proof. В класацията на второ място е агенция Human, следвана от NEXT-DC на трето място.
Отличието "Рекламодател на годината" беше присъдено на Fashion Days, на база точките от Творческия и Медийния фестивали. На второ място в класацията застана Carlsberg Bulgaria, следван и Skapto на трето място.
Ден по-рано, агенция Noble Graphics беше отличена като „Медиа агенция на годината“ по време на церемония по обявяване на победителите в Медийния фестивал и секция Tactics на Творческия. На второ място в класацията застана агенция proof., следвана от All Channels Advertising на трето място.
В четири дни, фестивалът предложи наситена програма от интересни дискусии, панели и презентации с родно и чуждестранно участие. Двете официални церемонии отличиха най-добрите кампании в 38 категории и подкатегории в Творческия фестивал и 11 в Медийния фестивал.
Всички носители на златни награди в Творческия фестивал ще участват напълно безплатно в един от най-престижните фестивали в Европа ADCE Awards, награждаващ най-добрите постижения в европейския дизайн и реклама, организиран от Art Director’s Club Europe. Носителите на сребро и бронз ще могат да участват с намалена такса.
Наградените рекламни форми и кампании в Творческия фестивал
Победителите в Медийния фестивал на ФАРА 2022
Фестивалът се проведе благодарение на подкрепата на Нова Броудкастинг Груп и дъщерното й дружество Нет Инфо като основни спонсори.
ФАРА 2022 се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции. Проектът е част от програма Наследство на Пловдив – Европейска столица на културата 2019.