Защо "Игра на тронове" има проблем с времето и пространството
Въпреки че "Игра на тронове" е страшно популярен и безспорно добър сериал, той не е перфектен и има своите малки недостатъци. Един от най-сериозните е обърканото време и пространство, в които се развиват различните нишки от историята.
Като например - как така Кутрето един ден се среща със Санса на Север, на следващия е в Долината, а след още един епизод изведнъж се връща с цяла армия? Нима това се случва в рамките на няколко денонощия във Вестерос?
Или пък Варис, който отпътува на дълго пътешествие нейде по света, което доста бързо го отвежда в Дорн, а буквално минути след това вече се е върнал с флотилия от кораби и плава към Кралски чертог.
Няма да пропуснем е може би един от най-фрапиращите моменти - двамата Грейджой и стоте им кораба преплуват за нула време разстояние, което буквално би им отнело месеци наред плаване, за да достигнат до Мийрийн.
Няма да даваме повече примери, и сами се сещате, вместо това ще дадем отговора - ами защото така, иначе ще е скучно. Така поне твърди сценаристът и продуцент Брайън Когман в Туитър:
"Доста хора ме питат едно и също нещо и реших да обясня. Времевите линии на различните персонажи не се припокриват през цялото време. Това се налага, за да избегнем неща от типа на, да речем, Аря да пътува 4 епизода в лодка. Този въпрос не ми досажда, просто се увъртях в различните сюжетни нишки в първи сезон, където се опитвахме да следваме случващото се за всеки герой в реално време. Осъзнахме, че ако продължим да го правим, просто ще убием инерцията на сериала".