'Спиди' и 'Рапидо' компенсират корпоративни клиенти с отказани пратки заради закъснение
Куриерските компании "Спиди" и "Рапидо" обявиха, че ще компенсират своите корпоративни клиенти, чиито пратки са отказани от получател заради закъснение, съобщават „Спиди“ и „Рапидо“. Такива случаи има заради търговската кампания Black friday и последвалата Cyber week и поради затрудненията, причинени от снега в някои части на страната. Метеорологичните условия и големия обем пратки са причинили затруднения при доставките.
Въпреки ранната подготовка, започнала още през летните месеци от „Спиди“ и „Рапидо“ за ноемврийската кампания и Коледа, обработката на данните, подавани от целия електронен бизнес, също бе предизвикателство, съобщават двете дружества.
"Отговорността на „Спиди“ към онлайн бизнеса в България не започва от вчера и не свършва с тази кампания. „Спиди“ е партньор на българския бизнес вече 20 години и по тази причина разбира добре колко и какви услилия са положили корпоративните ни клиенти, за да реализират продажбите, които са планирали за това време на годината. Винаги сме подкрепяли усилията на клиенти си и бизнес моралът ни задължава да компенсираме всички корпоративни клиенти, чиито пратки са отказани от получател заради закъснение от наша страна", коментиррат от "Спиди".
Компанията ще даде възможност на всички клиенти с договор, след приключване на кампанията, да заявят своите претенции за пратки, „отказани от получател“ заради закъснение на „Спиди“ и куриерската услуга по тези пратки няма да бъде заплащана.
В момента, макар с минимални изключения, пратките до офис и автомат на Спиди се доставят в срок.