OffNews.bg

Новата услуга Помощ от приятел отключва безкрайните възможности на дигиталното банкиране от Fibank

Първа инвестиционна банка стартира услугата „Помощ от приятел“, за да могат клиентите да открият безкрайния дигитален свят от възможности, които предлага Моята Fibank.

Във всичките клонове и офиси на банката в цялата страна всеки, който иска да научи повече за пълния обхват на наличните дигитални услуги в Моята Fibank или има нужда от консултация как да активира приложението, може да се обърне към служител на ПИБ. По този начин, с малка „Помощ от приятел“, всички клиенти ще имат възможността да научат как по-лесно и удобно да използват своето дигитално банкиране. С него те могат да спестят както време, така и до 75% от стандартните такси и комисиони при управлението на личните им финанси. Всеки ще може да разбере как да:

• добави сметки от други банки;
• да извършва онлайн плащания чрез лицево разпознаване;
• да си издаде виртуална карта само за няколко секунди;
• да промени лимитите по своите кредитни карти спрямо държавите, в които му се налага да ги използва;
• да заплаща комуналните си сметки без допълнителни такси;
• да закупи електронна винетка;
• да си открие сметка или депозит онлайн, както и да кандидатства за кредит или кредитна карта.

Чрез Моята Fibank можете да се възползвате дори и от динамиката в цената на международните пазари на златото, като си откриете „Златна сметка“. Тя дава възможност свободно да се планира с каква сума и по кое време да се закупи злато, а също така и в кой момент да се продаде част или цялата наличност, според моментната динамика на цената на актива спрямо лева, еврото и щатския долар. Всичко това са само част от продуктите и услугите, които всеки клиент може да използва онлайн и за които всеки може да разбере повече чрез новата услуга на Първа инвестиционна банка - „Помощ от приятел“. Тя е напълно безплатна и е достъпна за всички клиенти на Fibank, без значение дали са физически или юридически лица.

Важно предимство за всеки клиент е, че освен персонална консултация от служител на банката, получава и денонощна поддръжка. Във всеки един момент, в който имате нужда от съдействие, може да се обърнете към нашите служители или да позвъните на телефон: 0700 12 777.

Първа инвестиционна банка е лидер в електронните разплащания и въвеждането на иновативни технологии в страната, предлагащи сигурно, бързо и достъпно дигитално банкиране за своите клиенти чрез Моята Fibank и мобилното приложение MyFibank. Изключителният принос в развитието на иновациите в България, качеството на обслужване на клиентите и осигуряването на сигурна и надеждна система за дигитално банкиране донесоха на банката признанието за „Дигитална банка на годината – България“, връчено от базираното в Англия международно списание "Global Brands Magazine".