Името Мтел отива в историята, идва А1
Името Мтел отива в историята. Най-старият GSM оператор вече ще се нарича А1 заедно с всички други компании, чийто собственик е Телеком Аустриа.
От дружеството във Виена обявиха, че променят пазарната си стратегия и че вече ще налагат една собствена марка за всички пазари, но засега не казват откога решението ще влезе в сила.
А1 е брандът, който се използва в Австрия и в Словения.
Телеком Аустриа Груп има 24 млн. клиенти. Компанията притежава мобилни оператори в Хърватия, Сърбия и Македония, като и в трите държави те нocят имeтo VІР. В Беларус местният оператор от групата пък носи името Vеlсоm.
"А1 е силен международен бранд, който има потенциал за още по-голям растеж", заявяват от компанията.
От Мтел излязоха по този повод с изявление, в което увериха, че след анализ е взето решение, че вече е дошъл моментът за трансформацията на бранда.
Ето и цялото им съобщение:
След като през 2014 година América Móvil – четвъртата най-голяма телекомуникационна група компании в света по брой клиенти, придоби Telekom Austria Group, част от която е и Мтел, беше въпрос на време да се стартира уеднаквяване на брандовете, които са част от Групата. То ни позволява да предложим един и същ висок стандарт на обслужване на нашите клиенти и ни дава възможност да имаме единна и силна корпоративна идентичност, с която да станем една от водещите телекомуникационни групи в Европа.
След задълбочен анализ на всички брандове опериращи в Telekom Austria Group, беше взето решение, че е дошъл правилният момент брандът Мтел да се трансформира в А1 България. Това е следваща стъпка в прилагането на единната бранд стратегия на Групата, след промяната на Si.mobil Словения на A1 Словения през април, 2017 година.
През последните години Мтел подобри портфолиото си от фиксирани услуги с придобиването на ключови компании на този пазар в България като Мегалан, Спектрум Нет и blizoo и стана най-голямата компания в България по брой клиенти на фиксиран интернет и втората по големина по брой клиенти на ТВ услуги. В началото на 2017 година телекомът навлезе и на пазара на съдържание като стартира собствени спортни ТВ канали – Mtel Sport 1 и 2. Това, заедно с водещата позиция на Мтел на мобилния пазар, утвърди компанията като цялостен телеком доставчик и лидер в сектора на телекомуникациите в България.
Тези многобройни промени обаче показаха, че за да може компанията да достигне едно още по-високо ниво на професионализъм и клиентска удовлетвореност, тя има нужда да се фокусира още повече върху нещата, които я направиха лидера на телекомуникационния пазар в България. А това може да стане само с чисто нов старт под изцяло нов силен и доказан бранд.
Ребрандирането на Мтел в А1 България ще включва цялостна промяна на компанията – не само смяна на името и логото, но и предлагане на нови и по-атрактивни услуги и продукти, по-качествена мрежа и още по-добро ниво на обслужване на клиентите. То ще ни даде възможност да използваме силния бранд А1, за да се превърнем в един изцяло интегриран и конвергентен доставчик на телекомуникационни услуги, който използва всички синергии и предимства на това да е част от една от най-големите корпорации в света, за да отговори на очакванията на клиентите си в Дигиталната ера.
Брандът А1 е познат на много хора в Европа и се приема с изключително доверие за доброто ниво на обслужване, изключително качество на комуникационните си мрежи и лесния и удобен начин на предлагането на услугите си чрез всички възможни дигитални канали. Сигурни сме, че с него ние ще сме една още по-дигитална и модерна компания, чиято основна цел е да даде само най-доброто на своите клиенти.