Бодро февруарско утро. Отиващите на работа извръщат изненадани погледи след автобуси, по спирки и билборди.
Жълт фон. Черно лого Coca-Cola. Надпис „Зареждане…“. Какво се случва в Coca-Cola?
Емблематичната марка от далечната 1886 година в изключително редки случаи е поставяла логото си на фон различен от червения. Изпълнени с любопитство, позвънихме в Coca-Cola България, а оттам любезно ни отговориха да се заредим с малко търпение. „По магазините в страната тече „свежо зареждане“, сподели изпълнителният директор на Кока Кола България Дора Стрезова-Николова. Дръзката промяна във визията е свързана с неподозирано ниво на свежест, което очаква почитателите на Coca-Cola в страната.
Съгласихме се. Щом е така, ще изчакаме! Нека бъде „свежо зареждане“!
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
мнение от IP
Граждански организации против западни дипломати да се срещат с Пеевски
мнение от IP
Недопустимо е магистър да взима колкото хигиенист, каза председателят на Съвета на ректорите
kokoto
Проверяват 40 души за строителни измами във Варна, четирима са задържани
мнение от IP
Доказано ли е, че Земята е кръгла: как се съсипва една обществена телевизия