Телевизионните реклами да бъдат с намален и по-нормален звук, предлага Съветът за електронни медии (СЕМ), съобщи БНТ.
Очаква се подобно ограничение да бъде записано в Закона за радиото и телевизията и да бъде гласувано през есента от парламента. Все още обаче не са готови конкретните текстове.
Председателят на СЕМ Георги Лозанов обясни, че са постъпили много жалби и много оплаквания от зрители, особено от по-възрастното поколение, за които това е по-болезнено.
"Вярвате или не, никой няма интерес от влудяващо силните реклами. Вместо да привлича вниманието на потенциални купувачи, шокиращият звук ни кара не да си купим точно този шампоан или прах за пране, а просто да сменим канала", коментира Лозанов.
София Пенева, член на Асоциацията на рекламните агенции, коментира, че рекламодателите не искат да дразнят потребителите, просто подават рекламите с изискванията на конкретните медии.
Според нея обаче трябва да има саморегулация, а не ограничения в закона.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
11.08 2012 в 22:13
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
демотиватор
Отварят Централни хали в София на 23 май
демотиватор
Победителят на Евровизия Немо беше посрещнат като герой в родината си
781000
С 30% активност на 9 юни сливането на власт и корупция е гарантирано
демотиватор
Прокуратурата ще се съгласи Божков да е на свобода срещу 500 000 лева гаранция
781000
Спряха детските сърдечни операции. Няма сестри