Деца с обрив след ваксина

Последна промяна на 29 септември 2016 в 17:04 6149 1

Деца са получили обрив след ваксина "Тетраксим". Бащата на едно от децата Мирко Попов от Пловдив е сигнализирал за проблема Нова телевизия.

Ден след като 6-годишният му син бил имунизиран, получил обриви по цялото тяло. Наложило се през нощта да повикат линейка и детето да бъде откарано в Спешното отделение.

Оказва се, че освен сина му, и други деца са получили усложнения след ваксината.

Министерство на здравеопазването и Регионалната здравна инспекция вече са започнали проверка на ваксината. Регионалната здравна инспекция се съмнява, че тя не е била съхранявана правилно.

Ваксината е произведена във Франция. Внася се у нас по държавна поръчка на Министерството на здравеопазването.

У нас до момента не е имало проблеми с ваксината „Тетраксим“, уверяват от Здравното министерство. Имунизацията е задължителна за 6-годишните и при отказ родителите ще бъдат глобени от 50 до 100 лева.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

-431

1

Black Hex

29.09 2016 в 17:26

Я бийте една на онова мекере москов! Нахакайте му една спринцовка в лявото полукълбо и да видим дали ще обрине и той.