Ограниченията пред туризма, заради разпространението на новия, по-заразен, вариант на коронавируса динамично се променят. Според последните правила за пътуване в Европа, много от държавите спазват строги мерки за дистанция и хигиена. Някои от тях изискват отрицателен PCR тест или задължителна изолация при влизане на тяхна територия.
В тази връзка българската туристическа платформа Luxury Discounts стартира кампания #безопаснапочивка, която има за цел да подпомогне българите да почиват нормално и същевременно сигурно.
“За нас здравето и сигурността на всеки клиент на сайта е абсолютен приоритет и затова решихме да въведем редица изисквания в това отношение към хотелите, с които работим” - сподели Свилен Петков, основател на платформата, която е и своеобразен клуб за луксозни почивки в България.
Кампанията акцентира както на безопасността за самите гости, така и на сигурността на техните портфейли.
Предвидени са редица опции за връщане на пари или други гъвкави условия в много от хотелите, при които почиващите да не рискуват по никакъв начин своите финанси.
Сред основните изисквания на Luxury Discounts към партньорските хотели и къщи за гости са ограничаването на физическия контакт между тях и на струпването на много
хора, както и осигуряването на лесен достъп до дезинфектанти в стаите, фоайетата и ресторантите.
“От ключово значение за туризма в този момент е, клиентите на българските хотели и къщи за гости да бъдат сигурни, че се намират в безопасна среда, за да могат пълноценно да се насладят на почивката си. Затова и за нас безопасността и здравето на хората са основен приоритет и ние гарантираме, че обектите, които са наши партньори, отговарят напълно на поставените заради коронакризата изисквания” - споделя още Свилен Петков.
Според ново проучване, проведено от екипа на Luxury Discounts, пътуванията в страната ни не са намалели драстично, въпреки пандемията. Резултатите сочат, че
едва 19% от българите са спрели напълно да пътуват, заради ограниченията, свързани с разпространяването на вируса. “Затова ние сме убедени, че сега е моментът да повишим доверието в услугите, предлагани от родния туризъм и кампанията #безопаснапочивка цели именно това.
През миналото лято Luxury Discounts проведе друга успешна кампания в подкрепа на хотелите у нас, в която се включиха водещи български звезди от ранга на актьора Башар Рахал, певицата Тита, боксьора Тервел Пулев, европейската шампионка по сноуборд Саня Жекова, Яна Маринова, 100 Кила и десетки други артисти, музиканти и инфлуенсъри
Те посетиха множество български хотели, използвайки платформата и останаха доволни от условията в тях. “Фактът, че обектите, с които партнираме, посрещнаха високите изисквания на тези VIP гости, говори недвусмислено за нивото и качеството на техните услуги. С новата кампания #безопаснапочивка надграждаме именно положителния ефект от нашата предишна инициатива” - сподели още основателят на Luxury Discounts.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
PaulPierce
Какво обещахме на Австрия, за да ни пусне изцяло в Шенген
PaulPierce
Южноафрикански медии: Криптокралицата Ружа Игнатова се укрива в Кейптаун
Johnny B Goode
Мрачна прогноза: Климатичните промени може да вземат близо 30 млн. жертви до края на века
Джендо Джедев
Кирил Петков: Няма да парадирам с медала от Украйна, Пеевски опорочи и тази тема