VIVACOM става партньор на ДАЗД за националната телефонна линия за деца

OFFNews Последна промяна на 15 юли 2020 в 11:12 1388 0

VIVACOM става партньор на Държавната агенция за закрила на детето (ДАЗД) в изграждането на изцяло нов софтуер за управление на Центъра за обаждания на Националната телефонна линия за деца 116 111, съобщават от компанията.

Линията на Агенцията работи денонощно, 7 дни в седмицата и е безплатна за трите мобилни оператора. Тя дава възможност на деца и възрастни да съобщят за дете в риск, да споделят своите въпроси и проблеми и да получават съвети и психологическа подкрепа от консултантите.

Новият софтуер позволява лесно пренасочване на обажданията на линията към спешен номер 112 и Районите управления на МВР, отделите за закрила и други институции, без това да прекъсва работата на консултантите в нея.

Подобрението в системата е необходимо, за да може тя да издържа на по-голямо натоварване и да бъдат приети максимален брой позвънявания, за да се окаже подкрепа на всяко дете в риск.

Цялото решение функционира във високо защитена среда – от CLOUD-базираната сървърна среда, предоставена от VIVACOM, до работните места на консултантите. Новият софтуер генерира голям брой справки и статистики на обажданията, което повишава ефективността на реакцията.

Националната телефонна линия за деца осигурява пълна защита на данните и гарантира анонимност на обажданията. На нея се правят и консултации с цел получаване на информация за конкретен случай на дете в риск, а също се оказва психологическа подкрепа на деца и семейства.

VIVACOM и ДАЗД напомнят, че е отговорност на всеки, който има информация за малтретирано дете или дете в риск, да подаде сигнал към съответните органи или директно на телефон 116 111, за да подпомогне борбата срещу насилието над деца.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !