От днес музикалната, стрийминг и развлекателна платформа TIDAL е на разположение на абонатите на другите държави, в които оперира United Group - Сърбия, Хърватия, Черна гора, Босна и Херцеговина, Словения и Северна Македония, където платформата е достъпна за пръв път.
TIDAL ще бъде наличен за клиентите на компанията в тези държави – както на мобилни, така и на фиксирани услуги. United Group оперира на пазар с 40 милиона потенциални потребители, което би наредило TIDAL сред най-слушаните музикални стрийминг платформи в Югоизточна Европа.
В България, Vivacom продължава изключително успешното си партньорство с авангардната глобална музикална и стрийминг платформа TIDAL, което стартира преди близо две години. Клиентите на Vivacom, които изберат мобилните планове Unlimited, Smart L, Smart L+ или плановете за мобилен интернет i-Traffic M+, L+, XL+, XXL+, получават неограничен достъп до музикалната платформа. Независимо дали изберат Unlimited 50 или Unlimited 150, потребителите ще получат неограничени мегабайти, минути, SMS-и и MMS-и, висока скорост и достъп до изключително музикално съдържание.
Водещата музикална и стрийминг платформа TIDAL се развива непрекъснато, достъпна е в 61 държави и вече включва повече от 70 милиони песни във всички музикални стилове, както и 250 000 музикални видеоклипа – всички без реклами и достъпни както онлайн така и офлайн. Тя съчетава превъзходно аудио и висококачествени музикални видеоклипове с ексклузивно съдържание, като изпълнения на живо, срещи с изпълнители, достъп до албуми, интервюта, подкасти, част от оригиналните поредици на TIDAL и други.
TIDAL включва и хиляди плейлисти, експертно подготвени от редакторите на TIDAL и от самите изпълнители, behind-the-scenes документални филми и интервюта с различни музикални изпълнители, включително с победителите от пилотната програма на TIDAL Unlugged, подкасти и видео поредици като Rap Radar, CRWN, Car Test и In Conversation.
Потребителите могат да достъпват стрийминг платформата от много устройства, включително смартфони, таблети, компютри, smart телевизори и през определени Bluetooth устройства.
Специално за българската аудитория TIDAL разполага с богат каталог от песни и албуми от водещи български изпълнители. Всички клиенти на мобилни планове от Vivacom, които имат включен безплатен достъп до TIDAL, могат да го надградят до семеен план срещу само 5 лв. на месец. По този начин потребители получават възможността да добавят до петима свои близки или роднини, които да се наслаждават на музикално съдържание с високо качество, налично в платформата. Bceĸи aĸayнт e caмocтoятeлeн oт останалите и мoжe индивидyaлнo дa cъздaвa cвoи плeйлиcти и cпиcъци c пpeдпoчитaни пoдĸacти и cъдъpжaниe. Музикалната платформа TIDAL е достъпна и за останалите клиенти на Vivacom, които нямат включен абонамент към плана си, на цена от 8,99 лв. на месец, като първите 30 дни са безплатни. А за тези, които искат да използват семейния план заедно със своите близки цената е 13,99 лв. на месец.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)