Създателят на Like бутона започва кампания срещу Facebook и Google

OFFNews Последна промяна на 06 февруари 2018 в 12:40 5001 1

Бивши служители на тех гигантите Гугъл и Фейсбук започват кампания срещу компаниите и вредите от интернет и социалните мрежи.

Групата от Силициевата долина е решена кампанията ѝ да обхване целия свят и да учи и предупреждава за вредите от пристрастяването към социалните мрежи и смартфоните.

"Бяхме там. Знаем какво измерват компаниите. Знаем как говорят и знаем как действат инженерите им", казва Тристан Харис, бивш дизайнер по етиката в "Гугъл", който сега тръгва срещу бившите си работодатели. 

"Двата най-големи суперкомпютри в света са при тези компании - Гугъл и Фейсбук. Къде ги насочваме? Насочваме ги към мозъците на хората и децата", казва Харис, цитиран от "Ню Йорк Таймс".

Сред инициаторите е и създателят на Like бутона във Фейсбук Джъстин Розенстийн.

Кампанията, наречена "The Truth About Tech" ("Истината за технологиите") и обединена в организацията "Center for Humane Technology" ще бъде финансирана със 7 млн. долара от неправителствената медийна организация CommOn Sense Media. Планира се също така анти-тех кампанията да започне в 55 хил. американски училища.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

11009

1

случайно прочетох

13.03 2018 в 13:16

Време беше някой да каже истината.
Като се кача в метрото и се изумявам.Всеки блее в телефона и е с тапи в ушите.
Рядко виждам някой с книга, дори електронна.