„Наша стратегическа цел е да останем лидер на мобилния пазар и да разширим дeла си на фиксирания пазар.“ Това заяви главният изпълнителен директор на Мтел Танасис Кацирубас на неформална среща с медиите.
В момента, по данни на оператора, делът на Мтел на фиксирания пазар е 7%, 20% имат Vivacom, 15% - Blizooq 12% - Bulsatcom и 46% други фиксирани оператори (общият им брой надхвърля 250).
Фиксираният пазар е силно фрагментиран, което не е устойчива тенденция в дългосрочен план и от това губи крайният потребител, отбелязаха от Мтел.
Фокусът на компанията ще бъде върху увеличаване пазарния дял на смартфони и, съответно, нивото на проникване на потреблението на мобилен интернет; върху иновации, сред които старта на безконтактни плащания през телефон чрез технологията NFC. Този проект на Мтел е съвместен с Първа инвестиционна банка, MasterCard и TCM.
Компанията планира да осигури и допълнителна функционалност на телефона за повиквания при спешни случаи 112 чрез автоматичен пренос на данни в случай на пътен инцидент през мобилната мрежа.
Телекомът ще продължи да инвестира между 12 и 15% от приходите си в развитие и модернизация на мобилната и на фиксираната мрежа.


























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Pornhub разкри руската братушка: Гледат основно трансджендър порно
Насилник крещял на жена си, докато я пребива: Аз казах ли ти, че ако ме излъжеш, ще те убия
''Зелено движение'' предлага намаляване на възрастта за гласуване от 18 на 16 години
''Зелено движение'' предлага намаляване на възрастта за гласуване от 18 на 16 години