Мтел планира разширяване на дела си на фиксирания пазар

Последна промяна на 27 март 2014 в 16:38 1859 0

 Главният изпълнителен директор на Мтел Танасис Кацирубас

Снимка Мтел

Главният изпълнителен директор на Мтел Танасис Кацирубас

„Наша стратегическа цел е да останем лидер на мобилния пазар и да разширим дeла си на фиксирания пазар.“ Това заяви главният изпълнителен директор на Мтел Танасис Кацирубас на неформална среща с медиите.

В момента, по данни на оператора, делът на Мтел на фиксирания пазар е 7%, 20% имат Vivacom, 15% - Blizooq 12% - Bulsatcom и 46% други фиксирани оператори (общият им брой надхвърля 250).

Фиксираният пазар е силно фрагментиран, което не е устойчива тенденция в дългосрочен план и от това губи крайният потребител, отбелязаха от Мтел.

Фокусът на компанията ще бъде върху увеличаване пазарния дял на смартфони и, съответно, нивото на проникване на потреблението на мобилен интернет; върху иновации, сред които старта на безконтактни плащания през телефон чрез технологията NFC. Този проект на Мтел е съвместен с Първа инвестиционна банка, MasterCard и TCM.

Компанията планира да осигури и допълнителна функционалност на телефона за повиквания при спешни случаи 112 чрез автоматичен пренос на данни в случай на пътен инцидент през мобилната мрежа.

Телекомът ще продължи да инвестира между 12 и 15% от приходите си в развитие и модернизация на мобилната и на фиксираната мрежа.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !