Иновативната телевизионна услуга EON променя потребителското поведение и навици и е най-бързоразвиващата се в портфолиото на Vivacom с повече от
50 000 абоната за 6 месеца. Платформата беше представена на българския пазар преди по-малко от половин година, за което време множеството й предимства и функционалности, както и оптималното съотношение между качество и цена в предлагането я направиха предпочитан избор за клиентите на оператора. EON е достъпен с 3 пакета – LIGHT, FULL и PREMIUM – с ясни и прозрачни условия, съчетаващи първокласно съдържание и супер бърз интернет в най-голямата 10GB оптична мрежа в страната. Така телевизионното нелинейно използване на съдържание с интерактивната услуга е станало 39% срещу 17% за IPTV за същия период миналата година. Над 28% от потребителите използват EON чрез мобилното приложение или web, като се регистрира и високо използване на Smart TV App – 14%. Vivacom е първият оператор, който предостави smart TV приложение с пълен набор от линейни канали и VOD съдържание.
Данните за потреблението и налагането на EON на българския пазар бяха представени от
Стоян Каранлъков, главен търговски директор на Vivacom, Любомир Малоселски – директор „Продукти и услуги“ на телекома, и Сърджан Дурджевич, главен изпълнителен директор на United Cloud – центъра за иновации на United Group и един от най-големите развойни центрове за иновативни услуги в региона.
„EON доказва, че наистина променя по един революционен начин потребителското поведение, което е голямо постижение. Достатъчно предизвикателно е да има бърз растеж в продажбите, да станеш разпознаваем с нова услуга в една силно конкурентна среда, но да промениш поведението на клиентите, и то за по-малко от шест месеца – това е напълно различно измерение,” каза Стоян Каранлъков, главен търговски директор на Vivacom.
United Cloud създава иновативната платформа ЕON през 2017 г. – целта е да се предложи продукт, който да е напълно подходящ за нашия регион, за да поддържа голям мащаб и да бъде адаптивен към всякакъв тип мрежи, всякакъв тип формати на съдържание и бизнес модела на United Group. Днес EON е една от най-модерните телевизионни платформи в региона, обработваща повече от 50 000 видео активи и използвана от повече от 1,5 милиона устройства всеки ден. Освен в България, тя е достъпна във всички пазари на Югоизточна Европа, на които оперира United Group: в Сърбия, Босна и Херцеговина, Словения, Хърватия, Черна гора и Северна Македония, както и току-що стартира в Гърция. Предлага се и в световен мащаб чрез NetTV. През 2019 г. ЕON Smart Box печели престижната CSI Award за най-добро CPI устройство.
Сърджан Дурджевич съобщи, че United Cloud ще отвори свой клон в София: „Заедно с растежа на United Group разширяваме обсега на дейността в посока иновации. България е един от ключовите пазари за United Group и тук има много талантливи ИТ специалисти. Другата новина, която бих искал да споделя, е, че EON Connect, най-новият ни продукт, чрез който потребителите имат цялостен контрол върху интернет свързаността и съдържанието на всички устройства в дома и възможност да реагират и коригират в реално време потреблението на децата, е на път да бъде пуснат за клиентите на Vivacom.”
Важно условие за успеха на EON е постоянното оптимизиране и развитие на платформата, която се променя и надгражда в съответствие с изискванията на потребителите. Цялото съдържание е достъпно навсякъде и по всяко време, с един и същ интерфейс на различни устройства. От стартирането на услугата към нея постоянно се добавят нови канали с HD и 4К качество и разнообразно съдържание, заглавията на български във видеотеката вече са над 15 000 и постоянно се допълват, а по повод Европейското първенство по футбол през лятото бяха интегрирани и спортни метаданни, с информация и статистика за едни от най-популярните футболни първенства у нас и в Европа. TIDAL – една от най-богатите и модерни музикални платформи в световен мащаб също е част от пакетите с услугата, както и EON STB – единственият приемник в България, която може да превърне телевизора и в гейминг конзола.
„С EON клиентите получават по-голяма добавена стойност за парите си, защото това не е просто телевизионна услуга, а иновативна платформа, интегрираща множество функции за забавление и информация с безкомпромисно качество,” каза Любомир Малоселски, директор „Продукти и услуги“ на Vivacom.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)