Достъпност и удовлетвореност на клиентите - в основата на продуктите на Vivacom

Любомир Малоселски, директор „Продукти и услуги“ в телекома, разказва за ДНК на успеха пред сп. Forbes България

OFFNews 06 декември 2024 в 09:35 325 0

Любомир Малоселски, директор „Продукти и услуги“ на Vivacom
Любомир Малоселски, директор „Продукти и услуги“ на Vivacom.

Кое е в основата на растежа на една телеком компания, която вече 15 години предлага високотехнологични продукти и услуги? За ДНК-то на успеха говори Любомир Малоселски, директор „Продукти и услуги“ на Vivacom, пред сп. Forbes България по повод 15-ата годишнина на Vivacom.

Той е част от продуктовия екип на компанията от началото на 2010 г. И до ден-днешен се ръководи от принципи, които са се наложили през годините като ДНК на Vivacom.

„В основата на продуктите, които създаваме, е удовлетвореността на клиентите. Непрекъснато търсим обратна връзка, анализираме какво харесват и какво не, от какво имат нужда. Другият важен принцип е достъпността в национален мащаб. Тук идва ключовата роля на технологичното развитие, което Vivacom извървя за 15 години“, казва Малоселски.

През този период Vivacom успя да се позиционира като лидер и да задава тенденции с ключови за индустрията успехи:

„Създадохме най-голямата 5G мрежа , което ни позволява да предлагаме подобрени Unlimited планове. Инвестициите в първата 10GIGA мрежа подкрепят пакетите EON с по-високи скорости. Лансирахме и новия продукт 5G Home Internet (5G FWA) през март 2023 г., като първо осигурихме необходимия капацитет на 5G мрежата и наличност на 5G FWA устройства. Следвайки потребностите на клиентите за бърз интернет и качествена телевизия, пуснахме EON в комбинация с 5G Home Internet при разширен капацитет на мрежата“, припомня Малоселски.

Той също така подчертава, че Unlimited плановете са едни от най-успешните продукти на Vivacom, с които покриват „нуждата от интернет, който никога не свършва“.

Иновациите и новите продукти не спират дотук. Vivacom продължава да надгражда мобилните и фиксираните услуги с нови функционалности, които да дадат допълнителна сигурност и спокойствие на абонатите.

„Експанзията в развитието на смартфоните, смарт устройствата и аксесоарите ни задължава да предложим продукти, с които клиентите ще бъдат постоянно свързани“, казва Малоселски, като допълва, че добър пример за това е новото портфолио на телекома, разработено специално за нуждите на всички потребители, включително най-малките – Vivacom 5G Pro, Vivacom Buds и Vivacom Kids Watch.

Прочетете целия материал тук.

Виж още за:
    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Некадърници редят знаците, ако се движим по тях, ще катастрофираме