Една българска софтуерна компания успя да се превърне в разпознаваемо име в световен мащаб и то – в динамично развиващия се сегмент на електронната търговия. Тя се нарича Rush и развива едноименното приложение за популярната платформа за онлайн магазини Shopify. То оптимизира обслужването на електронните магазини и повишава продажбите им, фокусирайки се върху комуникацията със съществуващите клиенти, реализирането на последващи покупки от тях и по-персонализиран подход.
Ефектът от използването на Rush се измерва в многократно увеличаване на продажбите и интересът към приложението от международни клиенти не закъснява. Към момента вече
над 2700 онлайн магазина,
базирани на Shopify, използват Rush и техният брой продължава да расте.
„Само през 2022 г. нашите дигитални решения са генерирали общо над 400 000 000 долара общ оборот от продажбите и са улеснили над 13 милиона покупки между електронни магазини, афилиейт издатели и стартъпи в областта на хардуера” - споделя Марио Пешев, който съвсем наскоро зае позицията Главен изпълнителен директор на Rush.
Марио е дългогодишен предприемач и един от водещите специалисти в областта на уеб разработката и уеб приложенията у нас. Преди 13 години, започвайки от нулата, той изгражда една от най-влиятелните в света агенции за WordPress разработка – DevriX със стотици клиенти в САЩ, Западна Европа и други региони, включително и сайтове със стотици милиони месечни посетители.
Новото предизвикателство
След като превърна DevriX в разпознаваем по целия свят бранд в областта на WordPress разработката, сега Марио Пешев се включва в екипа на Rush – друг динамичен проект, който вече се налага с бързи темпове на международния пазар. И има защо - приложението за проследяване на поръчки за Shopify и Shopify Plus решава реални проблеми на онлайн търговци от всякакъв мащаб – от новостартиращи и малки фирми, до дропшипъри и големи електронни магазини. Проектът е финансиран от българския фонд за рискови инвестиции Eleven Ventures.
Според проучване на Verte, 91% от клиентите на онлайн магазини активно проследяват своите пратки, като 39% от тях ги проверяват всеки ден. Rush от своя страна поддържа над 1500 куриерски компании и на тази база интегрира в Shopify магазините опция за прогноза каква ще е дата на доставка, както и за реалното време за проследяване на продуктите.
Нови възможности за продажби
“Освен, че спестяваме много часове обслужване на клиентите, Rush генерира на онлайн магазините и до 7% допълнителен месечен приход от продажби на страницата за проследяване на поръчки” - посочва още Марио Пешев. Ръководеният от него екип е фокусиран върху изграждането на дългосрочни партньорства с онлайн магазините.
Клиентите на Rush включват разпознаваеми онлайн магазини и марки от различни държави, сред които Roma Designer Jewelry, Primal Harvest, Brazen Boutique, Design Comfort, Ecletticos и много други. Българският стартъп има силно присъствие в сегментите на дрехите и модата, здравето и продуктите за красота, изкуството, бижутата и аксесоарите, продуктите за дома и други.
Приложението вече се е доказало на международния пазар, а с включването на опитен предприемач като Марио Пешев в екипа се очаква ускоряване на растежа. „Моята мисия е да интегрирам широката мрежа от агенции и фрийлансъри на Shopify, консултанти по оптимизация на конверсиите, партньори за приложения, центрове за изпълнение на поръчки, решения за PR, експерти по маркетинг с влияние - за да приложим многоканален работен процес за растежа на нашите развиващи се магазини” - добавя още новият ръководител на Rush.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Amethyst
Цонев: Момчето порасна, стана лидер и партията го припозна. Доган нека почива
Джендо Джедев
Бедните държави са гневни, че богатите им дават едва 300 млрд. долара за климата
Джендо Джедев
Цончо Ганев на събитие за ''модернизация'' на Китайската комунистическа партия в Пекин
Джендо Джедев
Украйна има одобрението да атакува Русия с френски ракети с далечен обсег