Меркел на среща с Обама след преговорите в Кремъл

OFFNews Последна промяна на 09 февруари 2015 в 15:00 6298 26

Германският канцлер Ангела Меркел ще обсъди с американския президент Барак Обама план за прекратяване на военните действия в Източна Украйна. Това ще се случи на специална среща, организирана във Вашингтон днес, съобщи Би Би Си.

Срещата във Вашингтон идва в момент, в който американското правителство обяви намерението си да изпрати военна техника на украинската армия - ход, на който Меркел се противопостави.

Преди дни Ангела Меркел и френският президент Франсоа Оланд се срещнаха първо с украинския президент Петро Порошенко, а след това и с руския му колега Владимир Путин, за да обсъдят подписването на ново споразумение за мир в Украйна. 

В неделя пък те са провели и телефонен разговор, по време на който са се разбрали за провеждане на среща в Минск на 11 февруари.

The Wall Street Journal съобщи, че по време на преговорите Меркел е поставила ултиматум на Путин за прекратяване на огъня в Украйна. Според изданието Меркел е обявила, че ако Русия не приеме мирния план, Германия няма да пречи на плана на САЩ за доставка на оръжие в Украйна.

Говорителят на руския президент Дмитрий Песков обаче опроверга тази информация, като посочи, че тонът на преговорите не е бил такъв.

„Никой никога не се е обръщал и при цялото му желание не може да се обръща към президента с ултимативен тон“, подчерта Песков.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

09.02 2015 в 18:09

Американците знаят нещо за Меркел и имат възможност да я душат. С помощта на ЦРУ бяха създадени множество проамерикански неправителствени организации. За да направи човек кариера в немските медии, той трябва да бъде сътрудник на някоя от тях. Това е еврокомандата на САЩ.

УЛФКОТЕАвторът на бестселъра „Продажни журналисти“ Улфкоте:
-Вие сте легенда на престижния десен в. Франкфуртер Алгемайне и автор на бестселъри за журналистика, как станахте агент на службите под прикритието на пишещ брат?
-Учех политическо право и ислямски езици в университета на Фрайбург. Веднъж преди ваканция един от професорите ми предложи да отида на двуседмичен курс лекции за конфликта Изток-Запад. Беше бедно време и предлаганите като бонус 150 марки – сигурно 1500 днешни евро, плюс безплатната почивка ми се сториха добра оферта. Бяхме 20-30 момчета. Оказа се, че лекциите всъщност са формиране на група за разузнаването на Германия. Накрая ни поканиха на нов курс. Като студент 4 пъти минах през такива лагери и накрая ме харесаха за агент. Предложиха ми веднага да започна престижна и отлично платена работа в елитен вестник. След няколко месеца си купих кола и бях щастлив. Изобщо не ме притесняваше, че съм станал шпионин с покритие на журналист.
-Как работеше системата?
-Най-важните статии, подписани с моето име, не бяха писани от мен, а от спецслужбите. Бях си обикновен писач, а те ме направиха известен, защото ми даваха информация, до която никой не би могъл да има достъп. Имаше и статии, които бяха американска пропаганда и даже дезинформация. От 3500 материала, които съм пуснал във Франкфуртер Алгемайне, 10-20% да са си чисто мои. В началото се гордеех, че в редакцията идват хора от службите, дават ми текстове и ме молят да ги публикувам. Мислех си, че това е то – голямата журналистика. От самото начало обаче разбирах с душата си, че се явяваме марионетки. Признах си го през юли 1988 г., когато по време на ирано-иракската война, в която Западът подкрепяше Саддам, снимах и описах как иракчаните тровят иранците с немски газ, а американци ги инструктират. Напомнях, че е зверство, след като Германия преди това издуши с газ 6 млн. евреи. От целия материал шефът ми във Франкфуртер Алгемайне остави забутана в дъното малка снимка, която нищо не значеше с два реда текст под нея. Ужасът беше, че сам се натрових с въпросния боен газ и заболях от рак. 1,5 г. бях извън системата, но ме върнаха спешно заради войната в Кувейт, където Саддам и Ирак вече бяха врагът. Вече нямах илюзии за т.нар. свобода на словото и пишех, каквото беше наредено, а не каквото виждах по горещите точки (б.р.както казват българските адвокати „лъже като очевидец“). И така до 2004 г., когато зарязах всичко и станах фермер. Оттогава съм написал 30 книги, между тях някои са бестселъри. Темите ми са немското разузнаване, радикалния ислям, как се готви следващия икономически колапс, къде да инвестираме парите си. Малко преди да умре един от старите ми приятели от професията, сам известен топжурналист, с когото дружахме 25 години, ме помоли: „Напиши книга за това как лъжат журналистите”. Мислех да бъде издадена след смъртта ми, защото знаех, че е бомба. Но заради събитията в Украйна и Русия реших да бъде сега. Защо стана бестселър? Защото разказвам от първа ръка как войната не пада от небето току така, как са манипулирани хората и народите. Обяснявам защо изведнъж Путин стана лошото момче, защо трябва да помагаме на Украйна, какво готвят западните спецслужби, коя е следващата война. За мен последната капка беше свалянето на малайзийския Боинг, който още не бе докоснал земята и вече обвиниха руснаците. Дни по-късно пуснах книгата, защото знаех, че хората имат право да знаят как продажни журналисти ги водят за носа.
-Само в Германия ли службите диктуват на журналистите?
-Не е само в Германия, пък и освен, че диктуват, не дават на журналистите и да си спомнят. Освен това, каква страна на свободата на словото е Германия, след като посегателствата върху християнската култура са наричани изкуство, но да се критикуват мюсюлманите е подсъдно. Журналистът няма право също така да критикува еврото, защото повечето немци и сега си искат марката. Не може да се пише критично и за нелегалните емигранти от Африка, защото това носи клеймото „фашист”. Ние с издателя ми не платихме и цент за реклама на книгата – най-голямата реклама за нея беше, че нито един вестник и нито едно предаване, представящи премиерни книги, не ни отразиха. Но пък продадохме за нула време 150 000 екземпляра. В момента се превежда на френски, унгарски, турски, руски. А една кинокомпания взе правата за филм по книгата.
-Публикувате имената на 3000 продажни журналисти, не Ви ли е страх?
-Всяко име е в книгата с потвърждение, доказателство колко хиляди евро взема. Най-ужасяващият случай е с немските войници, натровени при мисията в Афганистан с американско оръжие, за което всички мълчаха срещу пари и медали. Аз намерих документа за служебно ползване, в който министърът предупреждава, че боеприпасите са силно токсични, а конкретният журналист е излъгъл и е получил орден, което и публикувах.
-Как действа схемата за корупция – едва ли от американското посолство идват с пликчета с пари?
-Не, разбира се. Някои ги канят на безплатни пътешествия до Щатите. Мен например при едно такова пътуване, организирано от ЦРУ, дори ме направиха почетен гражданин на щата Оклахома, а губернаторът се чудеше защо съм притеснен. Подариха ми златен часовник. После Оман ме покани на струваща 10 000 долара ваканция с гмуркане, при която имах лична аудиенция на четири очи при султана. След мен отиде и издателят на вестника, който е получил вероятно доста повече. Службите умеят да сбъдват всяка мечта – пари, предмети, интервюта с известни личности – все едно дали сенатор, губернатор, шейх, актриса или певец.
-Защо Ангела Меркел от близка приятелка на Путин покрай Украйна се превърна във враг на Русия?
-Американците знаят нещо за Меркел и имат възможност да я душат. Това е личното ми мнение. Официално Меркел е доктор по физика, но данните говорят, че е правила кариера като офицер на комунистическата пропаганда. Смятам, че американците владеят факти, които могат да разрушат нейната репутация, ако им се придаде гласност. А Германия си е колония на САЩ.
-Как се купува мълчанието или гласът на медии на високо ниво?
-След Втората световна война в Европа с помощта на ЦРУ бяха създадени множество проамерикански неправителствени организации. За да направи човек кариера в немските медии, той трябва да бъде сътрудник на някоя от тях. Това е еврокомандата на САЩ. Всичко се ръководи от военни специалисти, които планират следващите войни. Два пъти в годината те се срещат при закрити врата с избрани журналисти. Пък и погледнете колко харчи за пропаганда от журналисти милионерът Сорос – това е немислимо!
-Такава ли е картината и в другите страни от ЕС?
Навсякъде. Тези медии са НЕсвободни, те не могат да напишат истината.

09.02 2015 в 17:37

Напълно съм съгласен с последния пост ....

09.02 2015 в 17:30

Народ който избира корумпирани самозванци, крадци и предатели не е жертва!
Съучастник е!
Джордж Оруел

По повод Сирия - едно интересно четиво.
„Бъдещето на Сирия е срутено“
Както винаги истинската причина се крие в откриването на нови находища на природен газ – около районите на Тартус и Латакия – двата големи пристанищни града, които са аналози на Бургас и Варна в Сирия. Понеже съм работил по въпроса – става дума за т.нар. Левантийски басейн, който по предварителни изчисления има потенциал за 3.5 трилиона кубични метра природен газ, както и на най-малко 1.7 милиарда барела нефт. Втората причина е получаването на т.нар. Шиитски полумесец между Иран, Ирак и Сирия. Иранците започнаха проект, чрез който тръбопроводите минават през Сирия и оттам излаз за Средиземноморието. Иранците сключиха и сделка с Пакистан – така тръбопроводите достигат директно до Китай през пакистанска територия. Това сериозно нарушава интересите на САЩ и техните васали – Саудитска Арабия, Катар, Турция и Кувейт. Не е чудно, че те са основните спонсори на бунтовниците, нали?
http://www.security.bg/ekspertno/intervjuta/daher-farid-daher-ba-deshteto-na-siriya-e-sruteno

09.02 2015 в 17:21

Идеята ми е , че реално погледнато Путин няма нужда да започне такъв конфликт , понеже той много добре знае , че ЕС е огромен пазар и ако го изтърве ще му е трудно да си намери друг . Китай са такъв потребител , че спокойно може да почне да внася от ИРАН , и никой дори и американците не могат да им кажат нищо понеже точно пък те са страшно зависими от Китай . В този ред на мисли , е логично да се запитаме дали наистина Путин подклажда бойните действия ?? Понеже от изложеното до сега се вижда , че не той , а по скоро американците и техните партньори от близкия изток имат по сериозна изгода да налазят европейския пазар ...

09.02 2015 в 17:19

"Понеже ако Сирия падне под контрола на САЩ няма да има никакъв проблем да пуснат един газопровод , само те са им на пътя , и от там Турция и Европа"

вас верно с конкурс за малоумници ви избират

09.02 2015 в 17:18

Усещам обаче , че продължаваш да ми вменяваш афинитет към Русия . Не не харесвам Русия , не харесвам и руснаците като народ , колкото и да се смятаме братски народи . В случая се мъча да погледна по мащабно , за да видя , че това е война не за свобода на този или онзи народ , не става въпрос за независимост . Тука става въпрос за много сериозно икономически интереси , а ние сме почти в епицентъра на събитията , и понеже сме членове на НАТО , в една евентуална война , ние сме едва ли не длъжни да се включим ....

09.02 2015 в 17:13

Не ми харесва да сме зависими от когото и да е , но кой в Европа не е зависим от руски газ ? До колкото знам германците не са си прекратили доставките от Газпром . Точно това е основния проблем , и там вече идва и Сирия , и защо Путин се застъпва зад Асад . Понеже ако Сирия падне под контрола на САЩ няма да има никакъв проблем да пуснат един газопровод , само те са им на пътя , и от там Турция и Европа . Но естествено на Русия не им изнася . Ние в случая сме просто на място на което се пресичат прекалено много интереси , така е било винаги и така ще бъде . За това на никоя от западните страни и Русия не им е изгодно България да е силна и независима държава , способна да си отстоява интересите . За това нямаме армия , за това икономиката ни едвам крета за 25 години преход , за това се внася постоянно етническо напрежение ....

09.02 2015 в 16:59

Към Victimized - "Аз винаги съм бил и винаги ще бъда за свободна и суверенна България , да си търсим интересите и да не се водим по тоягата на никой капиталист или комунист . Идеята тука е за резона с който американците искат да воюват в Украйна , кажете ми честно смятате ли , че американците са такива самаряни . Имат икономически интерес от тази война..."
Как ще коментираш пълната ни енергийна зависимост от Русия? Кой има икономически интереси тук? Свобода и суверенитет?

09.02 2015 в 16:49

Точно заради това не съм напълно съгласен този конфликт да се разраства и ЕС и САЩ да взимат участие , понеже случи ли се ще има Трета Световна ....

09.02 2015 в 16:46

Говорил съм с ветерани от ВСВ, с руснаци били в окупация - със сълзи на очи са ми казвали - войната е страшно нещо, молете се никога да няма война. А ние май натам вървим.