Quantcast

Костов: Бареков е решаващ фактор в един бъдещ парламент

OFFNews Последна промяна на 03 юни 2014 в 18:25 11172 44

Ако махнем идеологията и пристрастията, ББЦ е новият решаващ фактор в един бъдещ парламент, ако сега се проведат изборите. Този решаващ фактор не е ДПС, защото ДПС може да направи управляващо мнозинство с Бойко Борисов, ако Борисов желае. Или с Реформаторския блок, ако желае. Нито единият, още по-малко РБ биха приели ДПС за партньор. При това положение ДПС остава вляво да прави мнозинство. При тези съотношения единственият свободен фактор е ББЦ. Те могат да направят мнозинство с ГЕРБ и РБ, може и с БСП и ДПС. Т. е. тази формация е везната.

Това заяви пред БНР бившият премиер и бивш лидер на ДСБ Иван Костов.

Според него след евровота резултатите показват променена подкрепа за управляващото мнозинство:

ДПС има много повече тежест, отколкото преди да се формира коалицията. Партиите, които се позиционираха против ЕС, претърпяха тежки поражения. Тези, които се обявиха "за", са големият печеливш на тези избори, каза още той.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

31.01 2015 в 15:31

Костов: Бареков е решаващ фактор в един бъдещ парламент

Ако махнем идеологията и пристрастията, ББЦ е новият решаващ фактор в един бъдещ парламент, ако сега се проведат изборите. Този решаващ фактор не е ДПС, защото ДПС може да направи управляващо мнозинство с Бойко Борисов, ако Борисов желае. Или с Реформаторския блок, ако желае. Нито единият, още по-малко РБ биха приели ДПС за партньор. При това положение ДПС остава вляво да прави мнозинство. При тези съотношения единственият свободен фактор е ББЦ. Те могат да направят мнозинство с ГЕРБ и РБ, може и с БСП и ДПС. Т. е. тази формация е везната.

Това заяви пред БНР бившият премиер и бивш лидер на ДСБ Иван Костов.

02.01 2015 в 18:17

Явно този на снимката напълно е изтрещял. Крайно време е да се лекува сериозно. Дудука е на политическото бунище и това го знаят и децата.

04.06 2014 в 15:42

Да!Но да мерим честно и всекиму според заслугите.Да не вярваме на манипулациите и лъжите,да търсим истината за всеки лидер.

04.06 2014 в 15:35

бойко ..., не е точно така. В политиката освен от грамотен народ има нужда и от талантливи лидери.
Защо? Защото не всеки има време или потребност да инвестира еднакво задълбочено в познание по всички теми и тогава трябва просто да се довери някому.
Прав си в критиката си към избирателите, но два пъти по-остър бъди към самите лидери.

04.06 2014 в 15:19

Още веднъж ви казвам,ние легитимираме такива отрепки с вота си.Костов ли събра процентите на ббц,че да пратят двама евродепутати.Това си е дело на гласуващите и още по-голяма вина носят 65% негласуващи,гласоподавателите да поемат отговорността си за бъдещето на България.

04.06 2014 в 13:58

Не! Ако Костов каже още една дума, реабилитираща по някакъв начин това антинормално явление, ще сложи кръст на последното издихание на дясното и ще нанесе най-страшния удар на малкото си останали привърженици. Казвам го като такъв. И по-какво точно различи кафеникавото недоразумение от дпс?!

04.06 2014 в 13:47

Костов нали напусна политиката като Доган. Но и двамата продължават много активно да дърпат конците и са кукловоди.
Само, че младите не искат да го слушат, защото имат глави на раменете си.
Костов е по-арогантен от Доган и НЕПРЕКЪСНАТО се обажда и по познат начин иска да разцепи Реформаторите.

04.06 2014 в 12:14

НЕ КОСТОВ!Ние с нашия вот легитимираме една или друга партия.Такава е нашата политическа действителност.Олигарсите и ДС/която съвсем не е бивша/ни подхвърлят някоя нова ",партия с нов лидер-месия" и целият ошашавен електорат се втурва да гласува за "новия спасител"...Така беше за кОбургота,така беше за герб,сега ще тичкат да гласуват за ббц...така е у нас.На българския електорат отдавна не вярвам,че ще свърши нещо разумно.

04.06 2014 в 10:49

Иван Костов, моите уважения към противоречивата му личност, но този път е наговорил едни неща ..
Не става ясно това политически анализ ли е или са математически бакалски сметки.
Ясно е обаче, че се опитва да легитимира присъствието на ББЦ в политическия живот, неоправдано!
Защо неоправдано? Защото тезата му се крепи само на предположение - ако това бяха парламентарни избори.
Ако, ама не са!
Много са факторите, които ще обезсилят ББЦ при евентуални парламентарни избори, но няма защо насила, влиятелен глас в политиката като този на Иван Костов да ги легитимира съвсем безмислено и некоректно при това.

04.06 2014 в 10:35

№35 - НЕ КОСТОВ!,а такива като теб и повечето ограничени в мисленето на изборите за парламент ще набутат ббц ,дпс,бсп,герб и кой знае още какви боклуци ...това не зависи от Костов,тяхната "лаборатория управление на риска"само регистрира действията на ошашавения електорат.Каквото сами си направим ,никой не може да ни го направи!