Интернет отвя радиото, вестниците и списанията и се изкачи до второто място в класацията за най-популярни видове медия у нас.
Това сочи проучването на Mediascope Европа, поръчано от Интерактив Адвъртайзинг Бюро България (IAB България). Според данните от изследването българите прекарват по 16 часа седмично в интернет, което поставя Мрежата на второ място след телевизията, която държи вниманието на нашенците средно по 23,2 часа седмично. Радиото, вестниците и списанията остават все по-назад в тази статистика със съответно 11,7 часа, 4,1 часа и 3,7 часа седмично.
В европейски мащаб стоенето в интернет на седмична база е 14,8 часа - час и 20 минути по-малко от това в България. У нас 36% от мъжете и 38% от жените използват интернет едновременно с гледането на телевизия. Възрастовата група, която прекарва най-голям процент от времето си в мрежата, докато гледа телевизия, е 16 до 24 години – 48%.
51% от интернет потребителите в национален мащаб пък споделят, че Мрежата им помага да избират по-добрите продукти и услуги, докато за 72% интернет е начин да поддържат връзка с приятели и роднини. 37% от потребителите са на мнение, че интернет е ключов и за поддържането на здравословното си състояние заради съветите и опита, дадени от други хора във виртуалното пространство.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)