ИКЕА пусна реклама с оная чаша от биеналето

Владимир Йончев 06 февруари 2020 в 21:30 13787 4

След изключителната популярност, която набра чашата за 99 стотинки от ИКЕА, която силно напомняше 52-те чаши, за които Министерството на културата плати 500 000 лева, за да представляват България на Венецианското биенале, шведският магазин пусна нова реклама.

На нея пише: Венеция не е близо, но ИКЕА е.

Отдолу с по-малки букви като препратка към изложбата, пише: Експозицията отваря всеки ден в 10 часа.

Закачливата реклама е публикувана в официалната фейсбук страница на ИКЕА.

Прави впечатление обаче, че магазинът е използвал нашата статия "Ново българско изкуство, стара българска далавера" му даде, за да вдигне цената на чашата двойно. В деня, в който пуснахме статията, тя струваше само 99 стотинки, а сега е 1,99 лв.

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    За писането на коментар е необходима регистрация.
    Моля, регистрирайте се от TУК!
    Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

    4015

    3

    No matter what

    07.02 2020 в 14:18

    Гениално! Точно на време.

    5355

    2

    Кики

    06.02 2020 в 23:36

    Рекламата е хумор и финес. Браво на авторите й!

    8014

    1

    bay vi onq

    06.02 2020 в 22:37

    Йончев, вземи иди до магазина и го разгледай добре. Не е лош. И рекламата им също не е лоша. А за цената да те светна - 1.99 са сините (като на рекламата) и розовите чаши. А белите, дето ти си снимал са си по 99 стинки.
    Само че сините са по-стилни и се връзват с цвета на фибрана. Освен това Баце какво каза вчера - "сини д**ба".

     
    X

    Заедно с Азов на фронта в Донбас. Нашият кореспондент Горица Радева разказва войната от първо лице