ИКЕА пусна реклама с оная чаша от биеналето

Владимир Йончев Последна промяна на 06 февруари 2020 в 21:30 8534 4

След изключителната популярност, която набра чашата за 99 стотинки от ИКЕА, която силно напомняше 52-те чаши, за които Министерството на културата плати 500 000 лева, за да представляват България на Венецианското биенале, шведският магазин пусна нова реклама.

На нея пише: Венеция не е близо, но ИКЕА е.

Отдолу с по-малки букви като препратка към изложбата, пише: Експозицията отваря всеки ден в 10 часа.

Закачливата реклама е публикувана в официалната фейсбук страница на ИКЕА.

Прави впечатление обаче, че магазинът е използвал нашата статия "Ново българско изкуство, стара българска далавера" му даде, за да вдигне цената на чашата двойно. В деня, в който пуснахме статията, тя струваше само 99 стотинки, а сега е 1,99 лв.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

3598

4

zuljin

08.02 2020 в 12:57

Трябваше да сложат цена 10 000 лв и да я пуснат в комплект с няколко парчета Стиродур.
Нали толкова е платила МИЛИЦИОНЕРСКАТА ни губерния?!?!?

1000

3

No matter what

07.02 2020 в 14:18

Гениално! Точно на време.

2254

2

Кики

06.02 2020 в 23:36

Рекламата е хумор и финес. Браво на авторите й!

1014

1

bay vi onq

06.02 2020 в 22:37

Йончев, вземи иди до магазина и го разгледай добре. Не е лош. И рекламата им също не е лоша. А за цената да те светна - 1.99 са сините (като на рекламата) и розовите чаши. А белите, дето ти си снимал са си по 99 стинки.
Само че сините са по-стилни и се връзват с цвета на фибрана. Освен това Баце какво каза вчера - "сини д**ба".