Българските потребители прекалено дълго и търпеливо се примиряваха с „двойния стандарт“. Преди две години проучване категорично доказа разлики в съдържанието на продукти у нас и в чужбина. Сред примерите са: повече вода в месни произведения, по-малко какао в шоколадови десерти, по-малко кофеин в една и съща марка кафе, повишено количество захар в много продукти и пр. Като най-притеснителни се оказаха съставите на детски пюрета - разликите в процентното съдържание на мазнини и протеин се разминаваха съществено.
Усещането за разлика в стандартите на продуктите, дори и сред детските, предизвика инициатива за промяна на европейското законодателство, за недопускане на двоен стандарт в продуктите.
Lidl е верига в България, която няма нужда от законови мерки, за да гарантира високо качество и недопускане на двоен стандарт в своите продукти, категорични са от компанията. Инструментът за това са нейните собствените марки, които са с едно и също качеството на продукта във всичките 30 държави, в които веригата оперира.
Гарант за качество
Използването на собствени марки е похват, използван много сфери на бизнеса, не само в хранителния сектор. При разработването на собствените марки, Lidl осъществява пълен контрол върху целия процес и гарантира прецизност в подбора на доставчици и суровини и качеството на крайния продукт.
Стремежът на компанията към безкомпромисно качество я превръща във верига с много висок дял собствени марки в асортимента си – от 2500 продукта от постоянния асортимент, 1900 са от собствени марки, а на годишна база, заедно с аукционните продукти, броят на предлаганите артикули надхвърля 5000, голяма част от които също са собствени марки.
В контекста на собствените марки, основните приоритети на веригата могат да се обобщят съвсем накратко:
• да осигури безкомпромисно качество
• да гарантира оптимално съотношение между качество и цена.
• да отговори на клиентските очаквания
Любими продукти
Проведено в началото на годината мащабно проучване валидира собствените марки по отношение на качество и вкус сред потребителите. Изследването обхваща 199 продукта от 24 собствени марки и показва следното:
• 86% от тествалите са одобрили вкуса на собствените марки
• 82% са потвърдили качеството им
• 81% биха ги препоръчали на своите близки.
Предварителната селекция само на сертифицирани доставчици на продукти, одитирането на производствения процес, лабораторните анализи и непрекъснатите иновации гарантират на продуктите собствени марки на компанията високо качество.
Това е и една от основните причини те да са предпочитани от потребителите, а именно качеството е онова, което превръща един магазин във верига от любими продукти за любими хора.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
77927
5
05.11 2019 в 07:59
23293
4
05.11 2019 в 00:36
Но и вие не ни излагайте с тия безумни фрази. Пращайте текстовете - имаме преводачи от рекламен, на човешки български.
23293
3
05.11 2019 в 00:26
Сега, откъде и защо у нас възникна "офисен български" е трета история, но защо скъпо платените ви "имидж райтери" пишат глупости, като художниците, които отрязаха кръстовете от черквите ...
Пичове, нормалните хора вкъщи не говорят така. А съвсем нормалните хора и не мислят така. Ако искате да влезете под кожата на нормалните - забравете безобразния си английски акцент. Речникът на Вазов, примерно, включва 30 000 думи, и само 5% турцизми. Вашите рекламисти използват 80% американизми.
А тука е България.
3811
2
04.11 2019 в 23:41
5699
1
04.11 2019 в 14:18
Последни коментари
Банско откри ски сезона с Марк Жирардели и Михаел Валхофер (СНИМКИ)
Путин се закани да унищожи Украйна след нападението с дрон в Казан
''Най-доброто предстои!''. Пеевски сменя устава на ДПС в НДК (видео, снимки)
Путин заплаши Запада с ракети Орешник и че ще сложи свои хора на власт в Киев
Путин се закани да унищожи Украйна след нападението с дрон в Казан