Собствените марки в каузата за осигуряване на качествени продукти за българския потребител

OFFNews 04 ноември 2019 в 12:09 3867 5

Българските потребители прекалено дълго и търпеливо се примиряваха с „двойния стандарт“. Преди две години проучване категорично доказа разлики в съдържанието на продукти у нас и в чужбина. Сред примерите са: повече вода в месни произведения, по-малко какао в шоколадови десерти, по-малко кофеин в една и съща марка кафе, повишено количество захар в много продукти и пр. Като най-притеснителни се оказаха съставите на детски пюрета - разликите в процентното съдържание на мазнини и протеин се разминаваха съществено.

Усещането за разлика в стандартите на продуктите, дори и сред детските, предизвика инициатива за промяна на европейското законодателство, за недопускане на двоен стандарт в продуктите.

Lidl е верига в България, която няма нужда от законови мерки, за да гарантира високо качество и недопускане на двоен стандарт в своите продукти, категорични са от компанията. Инструментът за това са нейните собствените марки, които са с едно и също качеството на продукта във всичките 30 държави, в които веригата оперира.

Гарант за качество

Използването на собствени марки е похват, използван много сфери на бизнеса, не само в хранителния сектор. При разработването на собствените марки, Lidl осъществява пълен контрол върху целия процес и гарантира прецизност в подбора на доставчици и суровини и качеството на крайния продукт.

Стремежът на компанията към безкомпромисно качество я превръща във верига с много висок дял собствени марки в асортимента си – от 2500 продукта от постоянния асортимент, 1900 са от собствени марки, а на годишна база, заедно с аукционните продукти, броят на предлаганите артикули надхвърля 5000, голяма част от които също са собствени марки.

В контекста на собствените марки, основните приоритети на веригата могат да се обобщят съвсем накратко:

• да осигури безкомпромисно качество
• да гарантира оптимално съотношение между качество и цена.
• да отговори на клиентските очаквания

Любими продукти

Проведено в началото на годината мащабно проучване валидира собствените марки по отношение на качество и вкус сред потребителите. Изследването обхваща 199 продукта от 24 собствени марки и показва следното:

• 86% от тествалите са одобрили вкуса на собствените марки
• 82% са потвърдили качеството им
• 81% биха ги препоръчали на своите близки.

Предварителната селекция само на сертифицирани доставчици на продукти, одитирането на производствения процес, лабораторните анализи и непрекъснатите иновации гарантират на продуктите собствени марки на компанията високо качество.

Това е и една от основните причини те да са предпочитани от потребителите, а именно качеството е онова, което превръща един магазин във верига от любими продукти за любими хора.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

77927

5

El Commandante

05.11 2019 в 07:59

@Бабатунде: и аз заподозрях че е няква скрита реклама, някъде към края на текста :):):)

23293

4

Стефан

05.11 2019 в 00:36

Реклама - и реклама. Щом сме ви обещали - честно ще натрошим инструментите които дадете, и честно ще напишем за тях. Джиперите лъжат само в кръчмата, и само за жени и за риба. В часът за вицове, иначе - не. А то не дай Боже - някой ще пострада.
Но и вие не ни излагайте с тия безумни фрази. Пращайте текстовете - имаме преводачи от рекламен, на човешки български.

23293

3

Стефан

05.11 2019 в 00:26

Ебати дървения текст:))
Сега, откъде и защо у нас възникна "офисен български" е трета история, но защо скъпо платените ви "имидж райтери" пишат глупости, като художниците, които отрязаха кръстовете от черквите ...
Пичове, нормалните хора вкъщи не говорят така. А съвсем нормалните хора и не мислят така. Ако искате да влезете под кожата на нормалните - забравете безобразния си английски акцент. Речникът на Вазов, примерно, включва 30 000 думи, и само 5% турцизми. Вашите рекламисти използват 80% американизми.
А тука е България.

3811

2

Toni2019

04.11 2019 в 23:41

По едно време в Била също пишеха какво съдържат тестените им изделия, но явно продажбите спаднали и вече ги има на хвърчащи листа след поискване, че нали имало закон. Та бях почнал да си купувам кроасани вместо отвратителните им питки и наскоро реших и поисках да видя и в тях какво има - та както и очаквах 8 консерванта и любимото палмово масло. За сравнение кроасаните в Лидл са без такова масло и без консерванти т.е. можело и да не ни тровят и пак да е евтинко и да печелят.

5784

1

Бабатунде

04.11 2019 в 14:18

"т'ва е нек'ва скрита реклама на Нескафе" ?