86% от потребителите одобряват вкуса на продуктите на Lidl, показва проучване в България, поръчано от веригата хранителни магазини. Проучването е обхванало 4600 мъже и жени на възраст от 25 до 65 години, които са оценявали 199 продукта от 24 собствени марки.
Резултатите показват още, че 85% одобряват вкуса на млечните продукти, 88 % - грил серията при месните продукти, 89% - зимния асортимент на месните продукти, 95% - рибата, 84% - колбасите, 92% - сладоледа и 81% - бирата.
Високите резултати веригата обяснява с възможностите, които собствените марки продукти позволяват – постоянен и стриктен контрол на качеството и разработка на различни продуктови иновации, в отговор на потребителските търсения.
Основните тенденции в потребителското търсене през последните няколко години са в две посоки. От една страна е търсенето на качествени местни, регионални продукти, подкрепящи българското производство, а от друга страна – тенденциите за по-здравословно и разнообразно хранене с продукти с натурални съставки, по-чисти, дори био. Хората все по-внимателно четат съставките на етикета, все повече се интересуват от качеството и произхода на даден продукт, от неговото хранително съдържание.
Същевременно Lidl първи въвежда на българския пазар следните иновации:
• Без МОМ (Колбаси без механично отделено месо) – всички колбаси от собствени марки на Lidl - Pikok, Baroni, Dulano и „Родна стряха”, се произвеждат без влагане на механично отделено месо. Това е пряка предпоставка за намаляването на различни добавки като консерванти, овкусители, оцветители, белтъци и други. Използването само на ръчно отделено месо в колбасите от собствени марки дава гаранция за висококачествени продукти с автентичен и неподправен вкус и подобрени рецептури както при високия, така и при ниския ценови клас.
• 100% SGS сертификат за прясното месо и риба - сертификат, гарантиращ качество и свежест на месото/рибата. Стикерът на SGS е гаранция, че продуктът отговаря на конкретни изисквания на CODEX Alimentarius – съвкупност от международно признати стандарти за храни. Месото се опакова в защитна атмосфера, която запазва свежестта и вкусовите му качества по-дълго, както и най-важното – при оптимални хигиенни условия.
• Продукти от собствена ферма – това са серия месни и млечни продукти, произведени със суровини на производителя. По този начин се гарантира високо качество и стриктен контрол целия производствен процес – от добиването на суровините, през преработката , до готовия продукт. Продуктите „От собствена ферма“ са обозначени със специален символ на опаковката и са част от продуктова линия „Родна стряха“.
• Серията Clean Label – колбаси без изкуствени консерванти, овкусители и оцветители. Те се произвеждат по иновативна технология, при която изкуствените добавки се заместват с натурални като червено цвекло и витамин С. Всички продукти в серията са под марката Pikok и се произвеждат от български производители.
Български продукти в чужбина
Когато има добър и качествен продукт и отговорен партньор насреща, възможностите за налагането на тези продукти на чуждите пазари са налице, коментираха от Lidl.
Компанията предлага на своите български доставчици изключителни за сектора възможности да изнасят продукцията си в чужбина.
Лидл България експортира под формата на постоянен експорт: хлебни изделия, млечни продукти, био барчета и др., под формата на кампаниен експорт: „Балканска седмица“, вино, пъстърва, млечни продукти, колбаси, слънчогледово олио и др.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)