Лидл България спечели наградата „Златно сърце“ за цялостното си отговорно социално поведение в седмото издание на годишния конкурс на сп. Business Lady за благотворителност и КСО.
Веригата получи престижното отличие за отговорното си поведение и реализираните политики в предизвикателната 2020 година. Компанията взе приза и в категория „Кампании за превенция и устойчивост - здравословно и балансирано хранене“ с инициативата си „Умници гладници“, която цели по интересен начин да представи темата за храната на децата в училище. Проектът бе реализиран в партньорство с Асоциация „Родители“ и със съдействието на Министерство на образованието и науката.
„Разбирането на Lidl за отговорност и устойчиво развитие е залегнало в сърцето на нашия бизнес модел. Затова наградите „Златно сърце“ за нас са отражение на положените усилия да правим бизнес по отговорен и устойчив начин и с грижа към обществото. Проектите, които осъществихме в годината на кризата, са естествено продължение на нашите ангажименти да работим отговорно и да допринасяме за един по-качествен и пълноценен начин на живот“, коментира Елица Георгиева, ръководител „Корпоративни комуникации“ в Лидл България.
Вече единадесета година компанията инвестира в каузи и политики, които оставят положителен отпечатък и правят живота по-добър. Lidl непрекъснато подобрява качеството, ефективността и постигането на устойчивост при всеки един процес. Така веригата спазва ангажиментите си да прави бизнес по отговорен и устойчив начин, с грижа към служителите, околната среда и обществото. Всички тези действия са отразени детайлно във втория доклад за устойчиво развитие на Лидл България е единственият одитиран в ритейл сектора у нас. Документът помага да се научи и разбере повече за ангажиментите на Лидл Бъгария за отговорно поведение и устойчивост: https://corporate.lidl.bg/otgovornost/doklad-za-ustojchivo-razvitie.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 107 магазина в 50 града и над 3000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)