Лидл България спечели наградата „Златно сърце“ за цялостното си отговорно социално поведение в седмото издание на годишния конкурс на сп. Business Lady за благотворителност и КСО.
Веригата получи престижното отличие за отговорното си поведение и реализираните политики в предизвикателната 2020 година. Компанията взе приза и в категория „Кампании за превенция и устойчивост - здравословно и балансирано хранене“ с инициативата си „Умници гладници“, която цели по интересен начин да представи темата за храната на децата в училище. Проектът бе реализиран в партньорство с Асоциация „Родители“ и със съдействието на Министерство на образованието и науката.
„Разбирането на Lidl за отговорност и устойчиво развитие е залегнало в сърцето на нашия бизнес модел. Затова наградите „Златно сърце“ за нас са отражение на положените усилия да правим бизнес по отговорен и устойчив начин и с грижа към обществото. Проектите, които осъществихме в годината на кризата, са естествено продължение на нашите ангажименти да работим отговорно и да допринасяме за един по-качествен и пълноценен начин на живот“, коментира Елица Георгиева, ръководител „Корпоративни комуникации“ в Лидл България.
Вече единадесета година компанията инвестира в каузи и политики, които оставят положителен отпечатък и правят живота по-добър. Lidl непрекъснато подобрява качеството, ефективността и постигането на устойчивост при всеки един процес. Така веригата спазва ангажиментите си да прави бизнес по отговорен и устойчив начин, с грижа към служителите, околната среда и обществото. Всички тези действия са отразени детайлно във втория доклад за устойчиво развитие на Лидл България е единственият одитиран в ритейл сектора у нас. Документът помага да се научи и разбере повече за ангажиментите на Лидл Бъгария за отговорно поведение и устойчивост: https://corporate.lidl.bg/otgovornost/doklad-za-ustojchivo-razvitie.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 107 магазина в 50 града и над 3000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Anton Donchev
Кмет даде жители на града си на Комисията по дискриминация заради пост във фейсбук
случайно прочетох
Борисов: Няма да преговарям с никого, ако не бъде избран наш председател на НС
Final Gravity
Започна записването за третото издание на Академията за многообразие, равнопоставеност и приобщаване
helper68
Северна Корея: Орбан е за пример. Бори се с империалистите в Брюксел