Московски: До три години ще завършим АМ"Хемус" до Плевен

Последна промяна на 04 май 2015 в 13:57 1457 6

Снимка БГНЕС

До три години магастрила „Хемус“ ще стигне до Плевен, а през 2016 започва изграждането на моста Никопол – Турну Мъгуреле. Това заяви министърът на транспорта Ивайло Московски днес, по време на официалния старт на строителството на тролейбусно депо в града. 

"Успяхме да включим магистралата в ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура“ и да започнем процедурите за строителство в частта до Плевен. Започва и изграждането на моста Никопол – Турну Мъгуреле, договорено между двете страни на 24 април в Крайова", посочи още Московски.

Министърът на транспорта на Румъния Йоан Рус и министър Московски се договорили двете страни да започнат предпроектни проучвания за изграждането на новия мост, които да приключат в рамките на тази година, а през следващата да започне и същинското строителство.

Предстои да се обмислят и вариантите за финансиране, като е възможно използването и на частни инвестиции. Министърът подчерта, че се работи усилено за развитието на региона и за превръщането му в добро място за живеене и бизнес.

В рамките на един месец инспекторите на ИА „Автомобилна администрация“ са проверили всичките близо 1500 автобуса, с които е заявено, че се превозват деца и ученици. Той заяви, че акцията е част от дейностите, предприети от Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, във връзка с Третата глобална седмица за пътна безопасност на ООН „Спаси живота на децата“, 4 – 10 май 2015 г. При проверките са съставени около 30 акта, като основните пропуски са свързани с нарушения на документалните изисквания. Когато има постоянен и стриктен контрол, резултатите са добри, заяви министър Ивайло Московски.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

05.05 2015 в 09:46

Като ще се прави Хемус и моста при Никопол, е хубаво да се свържат подобаващо двете съоръжения.

04.05 2015 в 16:01

"и какво да седим с пътища дето две каруци не могат да се разминат ли?"

На път като този и две каруци не могат да се разминат, така че да, след магистралното строителство на гербавите седим точно с такива пътища: http://www.dnevnik.bg/shimg/oo_2524046.jpg

Но не ни излиза никак евтино.

04.05 2015 в 15:36

off-ча главо, част от "собствениците" на фирмите изграждащи магистралите нямат 20г! За фирмена история да не говорим. А ти искаш някой да ти "гарантира" качеството като поемел ангажимент да ги подържа 20 години...
Абе как ти ги ражда кухарника тия идиотии бе?! С какво ще ти ги гарантира?! С фирмата си?! Ами я виж строителните фирми на черепа и шишко - ми това са едни кухи пощенски кутии! Какво ще им вземаш като "не си изпълнят гаранционните задължения"?
Или проекта е за 100млн. фирмата да внесе в хазната 140млн гаранционен депозит...
Тичай си бая си гойко! откри финансовото перпетум мобиле!

04.05 2015 в 15:15

№02 и какво да седим с пътища дето две каруци не могат да се разминат ли?

Трябва да има магистрали до Видин, Лом и Плевен и от там до Варна и поне още двамоста на Дунав.

А трябва и север-юг да има магистрали поне три - покрай морето - Търново до Стара Загора и Струма до Видин

А това с качетвото много лесно се решава ако търга не е за изграждане на магистрала, а за изграждане и подръжка за 20 години.

04.05 2015 в 14:43

"Също през 2016 ще започнат и мащабни ремонти за отстраняване на възникналите при строителството проблеми. За радост, тогава ще можем да вземем и още един голям заем," допълни министърът под сурдинка.

04.05 2015 в 14:38

Ква магистрала в Плевен бе мой?!