Осъдиха списание за 50 000 евро след лъжа, че Шумахер вече ходи

OFFNews Последна промяна на 05 май 2017 в 14:06 2288 0

Присъдиха на Михаел Шумахер 50 000 евро обезщетение от списание, които излъга, че легендата на Формула 1 вече може да ходи. Искът беше заведе от семейството на пилота, който изпадна в кома след инцидент на ски във Френските Алпи.

"Бунте" публикува окуражаващата информация две години след трагедията. Семейството обаче  заведе иск с претенциите, че е нарушенf правото на частен живоj на иконата на моторните спортове.

Тази сутрин съдът в Хамбург се изнесе в полза на Шумахер. Освен това "Бунте" ще плати 65 цента такса плюс 900 евро допълнителни разходи. Съдия Симоне Кафер беше ясна: "Съставът реши, че съобщението е невярно". 

Миналата есен Рос Браун, един от доверените хора на Шумахер, заяви пред медиите, че има обнадеждаващи знаци за Михаел. Той обаче побърза да добави, че семейството иска да бъде оставено на спокойствие и няма да прави никакви уточнения относно моментното състояние на Шуми.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови